Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Berlińskie Tatry w końcu w Szczecinie!
Dzisiejszej nocy dwa pierwsze wagony Tatra KT4Dt dotarły na zajezdnię Pogodno. Przed godz. 8:00 rozpoczął się ich rozładunek. Dokładnie o godz. 9:13 pierwsza przywieziona Tatra KT4Dt (ex 7021) dotknęła torów. Chwilę potem samodzielnie przejechała na kanały naprawcze zajezdni Pogodno. Po godz. 10 odbył się rozładunek drugiego wagonu - ex 7022. Transport kolejnego odbędzie się prawdopodobnie w nocy z piątku na sobotę, a czwarty (i ostatni w tym miesiącu) wagon spodziewany jest w Szczecinie w najbliższy poniedziałek.
lex napisał(a):
> Pogibać to bezpiecznie się można na takich torach jak są na Wojska > Polskiego (ale tu omijając te najgorsze odcinki na tej ulicy), ale nie > gibać się na torach takich jak Piastów czy Boh. Warszawy, > Niemierzynska.
Ale bujanie się w tą i nazod jedynie zwiększa nacisk na dane koła (obrzeża w sumie) przez tą chwilę i na tym się kończy. Dużo gorsze jest gibanie + przeskok (krzywy spaw) w miejscu gdzie tor się zapada.
> Ooo mylisz się, ja ten problem zauważam. To co dzieje się na > krzyżówkach to już pojęcie przechodzi, szczególnie w starych > przechylonych i krzywych 105tkach, które skaczą nawet na równiutkich > torach.
Skaczą na równych torach bo mają nierówne obręcze? ;-)
> W ogóle to mi sie zdaje i pewnie nie tylko mi, że MZK w ogóle nie > widzi jak potężne są problemy - wszystko szwankuje i jest w > opłakanym stanie.
Zapewnie widzi, nie od dziś się mówi o natychmiastowej wymianie ok. 30% torowiska. Ale co zrobisz? Fundusze są jakie są, próbuje się wymieniać chociaż sam tor i w niektórych miejsach nawet nawet się jezdzi w stosunku do sytuacji sprzed wymiany.
> Np. dajmy na to takie słupy trakcyjne, krzywo stoją, malowane ostatni > raz chyba 20 lat temu co poniektóre.
Akurat słupy nie wpływają na stan tramwajów pomiając jeden wyjątek :>
-- Zapamiętaj datę - 28.09.2006, godz 21:11. 57 przyjechał planowo na przystanek "Kormoranów". Cuda się zdarzają ale nie licz na nie.
> Pogibać to bezpiecznie się można na takich torach jak są na Wojska > Polskiego (ale tu omijając te najgorsze odcinki na tej ulicy), ale nie > gibać się na torach takich jak Piastów czy Boh. Warszawy, > Niemierzynska.
Ale bujanie się w tą i nazod jedynie zwiększa nacisk na dane koła (obrzeża w sumie) przez tą chwilę i na tym się kończy. Dużo gorsze jest gibanie + przeskok (krzywy spaw) w miejscu gdzie tor się zapada.
> Ooo mylisz się, ja ten problem zauważam. To co dzieje się na > krzyżówkach to już pojęcie przechodzi, szczególnie w starych > przechylonych i krzywych 105tkach, które skaczą nawet na równiutkich > torach.
Skaczą na równych torach bo mają nierówne obręcze? ;-)
> W ogóle to mi sie zdaje i pewnie nie tylko mi, że MZK w ogóle nie > widzi jak potężne są problemy - wszystko szwankuje i jest w > opłakanym stanie.
Zapewnie widzi, nie od dziś się mówi o natychmiastowej wymianie ok. 30% torowiska. Ale co zrobisz? Fundusze są jakie są, próbuje się wymieniać chociaż sam tor i w niektórych miejsach nawet nawet się jezdzi w stosunku do sytuacji sprzed wymiany.
> Np. dajmy na to takie słupy trakcyjne, krzywo stoją, malowane ostatni > raz chyba 20 lat temu co poniektóre.
Akurat słupy nie wpływają na stan tramwajów pomiając jeden wyjątek :>
-- Zapamiętaj datę - 28.09.2006, godz 21:11. 57 przyjechał planowo na przystanek "Kormoranów". Cuda się zdarzają ale nie licz na nie.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids