Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Cztery many za cenę trzech
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne dobrze rozejrzało się na rynku autobusowym i zrobiło złoty interes. Do końca listopada do firmy trafią cztery nowe, przegubowe many.
wysłane przez konjo 4
MC napisał(a):
> Czy ja wiem? Pomijając różnicę w liczbie drzwi to nie wiem czy tak > Polickie NG312 odbiegają od NG272. Berlin to Berlin - Berlin kasy na > to nie żałował i szalał zdrowo kupując autobusy i wyposażając je > w co się da.
Istotnie w tej klasie pojazdów ciężko dopatrzeć się jakiegoś ponad standardowego wyposażenia.
> Tymczasem te ze SPADu niczym specjalnym nie grzeszą. > Nawet rampy nie widać. A polickie mają jednak te 310km a nie 270.
A i tu Cię zaskoczę, na pewno 2301 i 2302 czyli ex Magdeburg mają nie 270, a jedynie 250 koników. Do sprawdzenia na stronie MVB jakby ktoś nie wierzył. Informacje handlowe o MAN-ach z Poczdamu mówią o 270 KM - odnosi się to do serii 1995, ale pewnie w 1994 było tak samo. O pojazdach z Cottbus znalazłem tylko wzmiankę, że przeprowadzano testy biodiesla na "MAN NL 202 (12 m/157kW) und MAN NG 272 (18m/185 kW)" czyli przegub ma chyba 250 KM. Chyba bo nigdzie nie spotkałem, żadnego potwierdzenia tego info. Pozostaje exex Bilefeld, ex Berlin - o ile BVG pisze specyfikację swoich wozów, to o używkach cisza. Tak więc nic nie wiem.
Wychodzi z tego, że: 2253 i 2254 to 250 KM (?) 2301 i 2302 to na pewno 250 KM 2303 i 2304 to wielka nie wiadoma 2401, 2402 i 2553 to 270 KM (?)
-- I tried to see it your way.
> Czy ja wiem? Pomijając różnicę w liczbie drzwi to nie wiem czy tak > Polickie NG312 odbiegają od NG272. Berlin to Berlin - Berlin kasy na > to nie żałował i szalał zdrowo kupując autobusy i wyposażając je > w co się da.
Istotnie w tej klasie pojazdów ciężko dopatrzeć się jakiegoś ponad standardowego wyposażenia.
> Tymczasem te ze SPADu niczym specjalnym nie grzeszą. > Nawet rampy nie widać. A polickie mają jednak te 310km a nie 270.
A i tu Cię zaskoczę, na pewno 2301 i 2302 czyli ex Magdeburg mają nie 270, a jedynie 250 koników. Do sprawdzenia na stronie MVB jakby ktoś nie wierzył. Informacje handlowe o MAN-ach z Poczdamu mówią o 270 KM - odnosi się to do serii 1995, ale pewnie w 1994 było tak samo. O pojazdach z Cottbus znalazłem tylko wzmiankę, że przeprowadzano testy biodiesla na "MAN NL 202 (12 m/157kW) und MAN NG 272 (18m/185 kW)" czyli przegub ma chyba 250 KM. Chyba bo nigdzie nie spotkałem, żadnego potwierdzenia tego info. Pozostaje exex Bilefeld, ex Berlin - o ile BVG pisze specyfikację swoich wozów, to o używkach cisza. Tak więc nic nie wiem.
Wychodzi z tego, że: 2253 i 2254 to 250 KM (?) 2301 i 2302 to na pewno 250 KM 2303 i 2304 to wielka nie wiadoma 2401, 2402 i 2553 to 270 KM (?)
-- I tried to see it your way.
So never mind the darkness.