Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pasażerowie mają przymusową saunę
- W niektórych autobusach i tramwajach jest za gorąco - skarżą się pasażerowie komunikacji miejskiej. Okazuje się, że w części pojazdów nie ma możliwości regulowania ogrzewania.
Mareczek napisał(a):
> Tym bardziej! Skrócony czas, a w niektórych porach dnia napełnienie > większe niż w dzień powszedni (w analogicznym porze dnia > oczywiście).
Ale natężenie ruchu niekoniecznie to samo, niemiej patrz niżej
> Dokładnie. Problem, który istnieje już 5,5 roku do dziś nie został > usunięty, mimo, że pisemko do ZDiTMu pisałem i Olaf na je > odpowiadając zgodził się co do złych czasów przejazdów. Badania > potoków pasażerskich też to potwierdzają, mimo że w ogólnym > raporcie jest niby wszystko ok.
Ale w sumie skoro kierowcom to nie przeszkadza... Wiem że pasażerom przeszkadza, ale możecie przecież tylko pisać - może zmienią kiedyś w końcu rozkład.
> Tabor należy szanować, tylko jak to masz robić skoro stan dróg jest > wręcz wspaniały, a i noga musi być odpowiednio ciężka, abyś
Ok, ale. Nie musi być tak ciężka na krzyżówkach z torami - to raz, dwa mechaniory i ich wiedza trzy umiejętne wykorzystywanie WSZYSTKIEGO co do tego autobusu dali. Dała fabryka to to i tamto to nie po to żeby tego nie używać. I to tyczy się wietrzenia wozów gdzie nie trzeba (do tego to też zżera czas), magicznych cyferek w skrzyni, blokady siłowników przeguba, pomp do ogrzewania, regulacji poduszek i sam nie wiem ilu innych jeszcze rzeczy z samej tylko serii B10MA (poza tym wietrzeniem). A niech sobie przestaną elektrycznego grzania lusterek używać :/
-- Volvo ponad reszte busów :)
> Tym bardziej! Skrócony czas, a w niektórych porach dnia napełnienie > większe niż w dzień powszedni (w analogicznym porze dnia > oczywiście).
Ale natężenie ruchu niekoniecznie to samo, niemiej patrz niżej
> Dokładnie. Problem, który istnieje już 5,5 roku do dziś nie został > usunięty, mimo, że pisemko do ZDiTMu pisałem i Olaf na je > odpowiadając zgodził się co do złych czasów przejazdów. Badania > potoków pasażerskich też to potwierdzają, mimo że w ogólnym > raporcie jest niby wszystko ok.
Ale w sumie skoro kierowcom to nie przeszkadza... Wiem że pasażerom przeszkadza, ale możecie przecież tylko pisać - może zmienią kiedyś w końcu rozkład.
> Tabor należy szanować, tylko jak to masz robić skoro stan dróg jest > wręcz wspaniały, a i noga musi być odpowiednio ciężka, abyś
Ok, ale. Nie musi być tak ciężka na krzyżówkach z torami - to raz, dwa mechaniory i ich wiedza trzy umiejętne wykorzystywanie WSZYSTKIEGO co do tego autobusu dali. Dała fabryka to to i tamto to nie po to żeby tego nie używać. I to tyczy się wietrzenia wozów gdzie nie trzeba (do tego to też zżera czas), magicznych cyferek w skrzyni, blokady siłowników przeguba, pomp do ogrzewania, regulacji poduszek i sam nie wiem ilu innych jeszcze rzeczy z samej tylko serii B10MA (poza tym wietrzeniem). A niech sobie przestaną elektrycznego grzania lusterek używać :/
-- Volvo ponad reszte busów :)
Re: OT
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)