Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje z Niemiec dla Szczecina
O fatalnym stanie szczecińskich tramwajów "Kurier" pisze od lat. Sytuacja poprawiła się nieznacznie po zakupie 21 tatr z Berlina. W tym roku kolejne przerdzewiałe wagony miały być zastąpione przez następne 29 przegubowych wagonów z Niemiec. Tyle, że Niemcy popadli w kłopoty finansowe i może zaproponują inny typ taboru. Ponoć na tym możemy skorzystać.
wysłane przez leks 17
Stirlitz napisał(a):
> A może by tak dało się pójść wzorem węgierskiego > miasta Szeged, które zakupiło w Roztoku odstawione doczepy > B6A2D i następnie montuje do nich silniki by > współpracowały z ich T6A2H. Mogło by to być nawet > tańsze rozwiązanie by kupić składy T6A2D+B6A2D, a > następnie T6A2D łączyć w składy a do B6A2D zakupić > silniki i je zamontować i tak przystosowane wozy następnie > łączyć z wagonami T6A2D. T6A2D kosztuje 110 000 Euro, a > B6A2D 12 000 Euro.
Podsuń ten pomysł MZK, to może się okazać dobre rozwiązanie, a MZK może na to nie wpaść ;).
-- To jest Miejsce na Twoją Reklamę!
> A może by tak dało się pójść wzorem węgierskiego > miasta Szeged, które zakupiło w Roztoku odstawione doczepy > B6A2D i następnie montuje do nich silniki by > współpracowały z ich T6A2H. Mogło by to być nawet > tańsze rozwiązanie by kupić składy T6A2D+B6A2D, a > następnie T6A2D łączyć w składy a do B6A2D zakupić > silniki i je zamontować i tak przystosowane wozy następnie > łączyć z wagonami T6A2D. T6A2D kosztuje 110 000 Euro, a > B6A2D 12 000 Euro.
Podsuń ten pomysł MZK, to może się okazać dobre rozwiązanie, a MZK może na to nie wpaść ;).
-- To jest Miejsce na Twoją Reklamę!