Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje z Niemiec dla Szczecina
O fatalnym stanie szczecińskich tramwajów "Kurier" pisze od lat. Sytuacja poprawiła się nieznacznie po zakupie 21 tatr z Berlina. W tym roku kolejne przerdzewiałe wagony miały być zastąpione przez następne 29 przegubowych wagonów z Niemiec. Tyle, że Niemcy popadli w kłopoty finansowe i może zaproponują inny typ taboru. Ponoć na tym możemy skorzystać.
wysłane przez LLUZNIAK
mike_1994 napisał(a):
> Wiesz, ale jednak helmut jest silniejszym tramwajem. Ale też weź > pod uwagę, że helmut ma powyżej 18 metrów, a doczepa ok. 6 > metrów, a jak przy tych Tatrach wagon silnikowy ma 12 metrów i > doczepa też to nie ma się co dziwić bo tu jest 1:1 a przy > helmucie 3:1.
Dla porównania z moim poniższym postem.
Całkowita moc składu (Helmut + doczepa): 200kW Całkowita pojemność: 311 osób Masa własna: 27 900kg Masa pełnego składu: 51 225kg
Jak widać większa moc przypada na lżejszy skład niż w przypadku omawianych składów eNek, czy też Tatr.
> Wiesz, ale jednak helmut jest silniejszym tramwajem. Ale też weź > pod uwagę, że helmut ma powyżej 18 metrów, a doczepa ok. 6 > metrów, a jak przy tych Tatrach wagon silnikowy ma 12 metrów i > doczepa też to nie ma się co dziwić bo tu jest 1:1 a przy > helmucie 3:1.
Dla porównania z moim poniższym postem.
Całkowita moc składu (Helmut + doczepa): 200kW Całkowita pojemność: 311 osób Masa własna: 27 900kg Masa pełnego składu: 51 225kg
Jak widać większa moc przypada na lżejszy skład niż w przypadku omawianych składów eNek, czy też Tatr.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Wzór z Szeged?
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK