Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje z Niemiec dla Szczecina
O fatalnym stanie szczecińskich tramwajów "Kurier" pisze od lat. Sytuacja poprawiła się nieznacznie po zakupie 21 tatr z Berlina. W tym roku kolejne przerdzewiałe wagony miały być zastąpione przez następne 29 przegubowych wagonów z Niemiec. Tyle, że Niemcy popadli w kłopoty finansowe i może zaproponują inny typ taboru. Ponoć na tym możemy skorzystać.
wysłane przez lhb178 19
mike_1994 napisał(a):
> Wiesz, ale jednak helmut jest silniejszym tramwajem. Ale też weź > pod uwagę, że helmut ma powyżej 18 metrów, a doczepa ok. 6 > metrów,
GT6 - 19 m (dokładnie 19,3 OIDP) B4 - ok. 13,5 m!
> a jak przy tych Tatrach wagon silnikowy ma 12 metrów i > doczepa też to nie ma się co dziwić bo tu jest 1:1 a przy > helmucie 3:1.
A co ma długość do zdolności pokonywania wzniesień? GT6 ma jeden wózek bierny, zresztą GT8 z dwoma wózkami biernymi też ciągają doczepy. Tyle, że helmut ma nieco większą moc silników (200 kW vs. 176) i korzystniejszy dla przyczepności układ napędu.
-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.
> Wiesz, ale jednak helmut jest silniejszym tramwajem. Ale też weź > pod uwagę, że helmut ma powyżej 18 metrów, a doczepa ok. 6 > metrów,
GT6 - 19 m (dokładnie 19,3 OIDP) B4 - ok. 13,5 m!
> a jak przy tych Tatrach wagon silnikowy ma 12 metrów i > doczepa też to nie ma się co dziwić bo tu jest 1:1 a przy > helmucie 3:1.
A co ma długość do zdolności pokonywania wzniesień? GT6 ma jeden wózek bierny, zresztą GT8 z dwoma wózkami biernymi też ciągają doczepy. Tyle, że helmut ma nieco większą moc silników (200 kW vs. 176) i korzystniejszy dla przyczepności układ napędu.
-- Przyjaciół Żołnierza - disconnecting people.