Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje z Niemiec dla Szczecina
O fatalnym stanie szczecińskich tramwajów "Kurier" pisze od lat. Sytuacja poprawiła się nieznacznie po zakupie 21 tatr z Berlina. W tym roku kolejne przerdzewiałe wagony miały być zastąpione przez następne 29 przegubowych wagonów z Niemiec. Tyle, że Niemcy popadli w kłopoty finansowe i może zaproponują inny typ taboru. Ponoć na tym możemy skorzystać.
wysłane przez DamTram
LinX napisał(a):
> Tylko tutaj rozważamy sensowność doczepiania doczepy biernej do > T6A2D a nie do KT4Dt.
No to tak taki skład będzie dobry na niektóre brygady gdzie skłąd tatr to za dużo, a pojedyńcza tatra za mało przy czym, skłąd 105N to także troszkę mało. Czyli tak KT4Dt+B6A2D długość - prawie 33m (skład tatr - 36,2m, skład 105N - 27m) pojemność - ok 300 osób (skłąd tart - 330 osób, 105N - 250 osób)
Przy czym składy T6A2D były by jak skład 105N (tak mniejwięcej).
Czyli gdyby dałoby się ja połączyć w ten sposób było by całkiem nieźle, a doczepki by się pozytywnie wykożystało, tym bardziej, że na 12 tatrą się nie daj jeździć, a raczej wsiąść do niej - już od niebuszewa do kołłątaja ciężko się do drzi przecisnąc w szczycie porannym (dlatego mam zacną linię 2)
> Tylko tutaj rozważamy sensowność doczepiania doczepy biernej do > T6A2D a nie do KT4Dt.
No to tak taki skład będzie dobry na niektóre brygady gdzie skłąd tatr to za dużo, a pojedyńcza tatra za mało przy czym, skłąd 105N to także troszkę mało. Czyli tak KT4Dt+B6A2D długość - prawie 33m (skład tatr - 36,2m, skład 105N - 27m) pojemność - ok 300 osób (skłąd tart - 330 osób, 105N - 250 osób)
Przy czym składy T6A2D były by jak skład 105N (tak mniejwięcej).
Czyli gdyby dałoby się ja połączyć w ten sposób było by całkiem nieźle, a doczepki by się pozytywnie wykożystało, tym bardziej, że na 12 tatrą się nie daj jeździć, a raczej wsiąść do niej - już od niebuszewa do kołłątaja ciężko się do drzi przecisnąc w szczycie porannym (dlatego mam zacną linię 2)
Re: Wzór z Szeged?
· 17 lat temu ·
DamTram