Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje z Niemiec dla Szczecina
O fatalnym stanie szczecińskich tramwajów "Kurier" pisze od lat. Sytuacja poprawiła się nieznacznie po zakupie 21 tatr z Berlina. W tym roku kolejne przerdzewiałe wagony miały być zastąpione przez następne 29 przegubowych wagonów z Niemiec. Tyle, że Niemcy popadli w kłopoty finansowe i może zaproponują inny typ taboru. Ponoć na tym możemy skorzystać.
wysłane przez Mareczek 5
DamTram napisał(a):
> No to tak taki skład będzie dobry na niektóre brygady gdzie skłąd > tatr to za dużo, a pojedyńcza tatra za mało przy czym, skłąd 105N > to także troszkę mało. > Czyli tak KT4Dt+B6A2D > długość - prawie 33m (skład tatr - 36,2m, skład 105N - 27m) > pojemność - ok 300 osób (skłąd tart - 330 osób, 105N - 250 osób)
Przytaczasz na razie mało potrzebne informacje. Może najpierw zacząć od mocy i masy?
KT4Dt - masa: 22150 kg, moc: 180kW T6A2D - masa: 18300 kg, moc: 180kW
Skoro są problemy z ciąganiem doczepy przez T6, to przy większej masie i takiej samej mocy "katówki" problem jest jeszcze większy.
> No to tak taki skład będzie dobry na niektóre brygady gdzie skłąd > tatr to za dużo, a pojedyńcza tatra za mało przy czym, skłąd 105N > to także troszkę mało. > Czyli tak KT4Dt+B6A2D > długość - prawie 33m (skład tatr - 36,2m, skład 105N - 27m) > pojemność - ok 300 osób (skłąd tart - 330 osób, 105N - 250 osób)
Przytaczasz na razie mało potrzebne informacje. Może najpierw zacząć od mocy i masy?
KT4Dt - masa: 22150 kg, moc: 180kW T6A2D - masa: 18300 kg, moc: 180kW
Skoro są problemy z ciąganiem doczepy przez T6, to przy większej masie i takiej samej mocy "katówki" problem jest jeszcze większy.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.