Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry coraz bliżej?
wysłane przez Luke_Police 163
trofi napisał(a):
> Łatwo się mówi - wrzucić > elektronikę, wymienić wózki. Przecież to poważne koszta.
No właśnie zależy ile by one wyniosły. Może okazałoby się, że taniej wyjdzie przebudować kilka doczep na czynne niż kupić więcej wagonów motorowych. Wówczas byłbym za taką opcją. W sumie pulpitu chyba nie trzeba byłoby budować, większa przestrzeń dla pasażerów zostałaby zachowana. Nie wiem na ile jest to możliwe w Tatrach by silniki doczepy pracowały tak jak w wagonie motorowym, wszyscy wiemy, że 105Na i Tatry to zupełnie inne konstrukcje.
> To teraz ile by kosztowała > przeróbka doczepy? Prawdopodobnie ok. 500 tys. Czy to się nam > opłaca? Raczej nie.
Jeżeli wagon motorowy kosztowałby przy tym 2 razy więcej, to uważam, że się opłaca. Choć swoja drogą za używaną solówkę bym 1 mln nie dał. Tak czy owak, jeżeli koszt przebudowy B6 jest 2 razy niższy niż zakup T6, to jestem jak najbardziej za takim posunięciem.
> Łatwo się mówi - wrzucić > elektronikę, wymienić wózki. Przecież to poważne koszta.
No właśnie zależy ile by one wyniosły. Może okazałoby się, że taniej wyjdzie przebudować kilka doczep na czynne niż kupić więcej wagonów motorowych. Wówczas byłbym za taką opcją. W sumie pulpitu chyba nie trzeba byłoby budować, większa przestrzeń dla pasażerów zostałaby zachowana. Nie wiem na ile jest to możliwe w Tatrach by silniki doczepy pracowały tak jak w wagonie motorowym, wszyscy wiemy, że 105Na i Tatry to zupełnie inne konstrukcje.
> To teraz ile by kosztowała > przeróbka doczepy? Prawdopodobnie ok. 500 tys. Czy to się nam > opłaca? Raczej nie.
Jeżeli wagon motorowy kosztowałby przy tym 2 razy więcej, to uważam, że się opłaca. Choć swoja drogą za używaną solówkę bym 1 mln nie dał. Tak czy owak, jeżeli koszt przebudowy B6 jest 2 razy niższy niż zakup T6, to jestem jak najbardziej za takim posunięciem.
Technik serwisu :)