Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wizualizacja przyszłej pętli tramwajowo-autobusowej przy...
wysłane przez leks 17
105ngs napisał(a):
> Ale tak czy inaczej - też mi się nie podoba ten projekt, jak > zwykle musi się trafić jakiś feler (żeby tylko jeden)... :/
Na szczęście są jeszcze przynajmniej dwa warianty do realizacji. Może ktoś dysponuje chociaż jakimiś planami. A co do peronów to w sumie nie przewiduje tu się pewnie dużego ruchu autobusów - linia 74 pewnie już z tej pętli korzystać nie będzie więc jak na razie została by sama 75 i linie nocne, ale faktycznie mógłby być jeden peron więcej lub peron gdzie stoją tramwaje na tyle szeroki, by mogły tam stać autobusy w taki sposób aby tramwaj mógł je wyminąć. Ten wariant ma też jedną istotną wadę której chyba nikt nie wymienił. Z tego co ja się orientuje w terenie, ulica Szafera to przecież moje okolice pętle od osiedla będzie dzieliła dwupasmowa droga z dużym ruchem to przecież obwodnica jest ! Przy realizacji tego może się okazać, że przechodzenie na drugą stronę dużej rzeszy ludzi z osiedla, a najwięcej to zazwyczaj jednocześnie wysiada z pojazdów KM może być uciążliwe dla kierowców jak i dla samych pasażerów więc może się okazać, że żeby to było w miarę sprawne potrzebna będzie kładka lub przejście podziemne. No chyba, że jakoś źle się zorientowałem i do ronda jedzie się w lewo ( patrząc z tego widoku ), ale to nie bardzo pasuje... No dobra, ale niech zrobią chociaż taką pętle to i tak będzie wtedy chyba najlepsza pętla w Szczecinie.
-- PKS Gryfice na KOMIS! Przepraszam wszystkich urażonych moim ostatnim zachowaniem.
> Ale tak czy inaczej - też mi się nie podoba ten projekt, jak > zwykle musi się trafić jakiś feler (żeby tylko jeden)... :/
Na szczęście są jeszcze przynajmniej dwa warianty do realizacji. Może ktoś dysponuje chociaż jakimiś planami. A co do peronów to w sumie nie przewiduje tu się pewnie dużego ruchu autobusów - linia 74 pewnie już z tej pętli korzystać nie będzie więc jak na razie została by sama 75 i linie nocne, ale faktycznie mógłby być jeden peron więcej lub peron gdzie stoją tramwaje na tyle szeroki, by mogły tam stać autobusy w taki sposób aby tramwaj mógł je wyminąć. Ten wariant ma też jedną istotną wadę której chyba nikt nie wymienił. Z tego co ja się orientuje w terenie, ulica Szafera to przecież moje okolice pętle od osiedla będzie dzieliła dwupasmowa droga z dużym ruchem to przecież obwodnica jest ! Przy realizacji tego może się okazać, że przechodzenie na drugą stronę dużej rzeszy ludzi z osiedla, a najwięcej to zazwyczaj jednocześnie wysiada z pojazdów KM może być uciążliwe dla kierowców jak i dla samych pasażerów więc może się okazać, że żeby to było w miarę sprawne potrzebna będzie kładka lub przejście podziemne. No chyba, że jakoś źle się zorientowałem i do ronda jedzie się w lewo ( patrząc z tego widoku ), ale to nie bardzo pasuje... No dobra, ale niech zrobią chociaż taką pętle to i tak będzie wtedy chyba najlepsza pętla w Szczecinie.
-- PKS Gryfice na KOMIS! Przepraszam wszystkich urażonych moim ostatnim zachowaniem.