Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wizualizacja przyszłej pętli tramwajowo-autobusowej przy...
wysłane przez t105n 49
Robert napisał(a):
> Najkorzystniej byłoby, gdyby ukształtowanie terenu umożliwiało tam > w naturalny sposób poprowadzić ruch samochodowy w innym poziomie, > niż ruch pieszy, który wtedy wygodnie i bezpiecznie odbywałby się > na tym samym poziomie, co komunikacja zbiorowa, i to bez konieczności > wyganiania ludzi na schody lub kazania im stać na światłach.
A jeszcze prościej byłoby odwrócić układ, tzn. pętla od strony osiedla, a jezdnia okrążająca pętlę od północy.
-- Z cyklu prawa Murphy'ego: Autobusy są punktualne tylko wtedy, gdy jadą w przeciwnym kierunku.
> Najkorzystniej byłoby, gdyby ukształtowanie terenu umożliwiało tam > w naturalny sposób poprowadzić ruch samochodowy w innym poziomie, > niż ruch pieszy, który wtedy wygodnie i bezpiecznie odbywałby się > na tym samym poziomie, co komunikacja zbiorowa, i to bez konieczności > wyganiania ludzi na schody lub kazania im stać na światłach.
A jeszcze prościej byłoby odwrócić układ, tzn. pętla od strony osiedla, a jezdnia okrążająca pętlę od północy.
-- Z cyklu prawa Murphy'ego: Autobusy są punktualne tylko wtedy, gdy jadą w przeciwnym kierunku.