Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wizualizacja przyszłej pętli tramwajowo-autobusowej przy...
wysłane przez Robert 5
lhb178 napisał(a):
> > Zwłaszcza, że dwa perony są współdzielone z autobusami > (kompletne nieporozumienie w przypadku przystanków końcowych).
Niekoniecznie muszą być one wykorzystywane wspólnie. Autobusy mają tam swoje miejsce na zewnątrz pętli, więc na dwóch wewnętrznych peronach mogą być same tramwaje, a autobusy pojawiałyby się tam tylko w przypadku zatramwajów oraz w nocy. Poza tym podobnie jak na torze pojedynczym jeden tramwaj nie może wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, tak i na wspólnym torze tramwajowo-autobusowym można chyba w razie potrzeby pogodzić ze sobą przyjazdy i odjazdy obu tych rodzajów pojazdów.
> > Zwłaszcza, że dwa perony są współdzielone z autobusami > (kompletne nieporozumienie w przypadku przystanków końcowych).
Niekoniecznie muszą być one wykorzystywane wspólnie. Autobusy mają tam swoje miejsce na zewnątrz pętli, więc na dwóch wewnętrznych peronach mogą być same tramwaje, a autobusy pojawiałyby się tam tylko w przypadku zatramwajów oraz w nocy. Poza tym podobnie jak na torze pojedynczym jeden tramwaj nie może wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, tak i na wspólnym torze tramwajowo-autobusowym można chyba w razie potrzeby pogodzić ze sobą przyjazdy i odjazdy obu tych rodzajów pojazdów.