Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wizualizacja przyszłej pętli tramwajowo-autobusowej przy...
wysłane przez Robert 5
lhb178 napisał(a):
> > > Poza tym podobnie jak na torze pojedynczym jeden tramwaj nie może > > wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, > > Tak, oczywiście, hm :-/
Jak zwał tak zwał, w każdym razie podobnie jest tu w sytuacji tram+tram, jak i tram+bus.
> Tak, i tego nam najbardziej trzeba, dopasowywania rozkładów do > nowej, "świetnej" infrastruktury, niewykorzystujacej nawet dobrze > terenu.
Dlatego właśnie nie widzę potrzeby jednoczesnego planowego wykorzystywania tych peronów przez tramwaje i autobusy. Dla autobusów powinien wystarczyć peron zewnętrzny, przy którym jest możliwość wzajemnego wyprzedzania się. A tak na marginesie, to chyba ta dokumentacja była opiniowana przez ZDiTM, co?
> > > Poza tym podobnie jak na torze pojedynczym jeden tramwaj nie może > > wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, > > Tak, oczywiście, hm :-/
Jak zwał tak zwał, w każdym razie podobnie jest tu w sytuacji tram+tram, jak i tram+bus.
> Tak, i tego nam najbardziej trzeba, dopasowywania rozkładów do > nowej, "świetnej" infrastruktury, niewykorzystujacej nawet dobrze > terenu.
Dlatego właśnie nie widzę potrzeby jednoczesnego planowego wykorzystywania tych peronów przez tramwaje i autobusy. Dla autobusów powinien wystarczyć peron zewnętrzny, przy którym jest możliwość wzajemnego wyprzedzania się. A tak na marginesie, to chyba ta dokumentacja była opiniowana przez ZDiTM, co?