Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wizualizacja przyszłej pętli tramwajowo-autobusowej przy...
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Robert napisał(a):
> wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, tak i > na wspólnym torze tramwajowo-autobusowym można chyba w razie > potrzeby pogodzić ze sobą przyjazdy i odjazdy obu tych rodzajów > pojazdów.
Moim zdaniem brak żeberka bardzo przeszkadza - z tego względu, że zepchnięty złom trzeba gdzieś odstawić to raz a dwa w razie kursowania zatramwaju hiperelastyczny wielbiony przez Olafa tramwaj stoi na przystanku i motorowy odpędza pasażerów od niego jak muchy bo nie pojedzie - tak w razie problemów tramwaj stanąłby sobie na żeberku, a na jego miejsce podjeżdżałby komfortowy (w coraz większej liczbie) autobus z niską podłogą, a zadowoleni pasażerowie spokojnie kontynuowaliby podróż nie przejmując się tym, że cośtam sobie z boku stoi.
-- jednym słowem - Volvo
> wyprzedzić drugiego, a jednak to w niczym nie przeszkadza, tak i > na wspólnym torze tramwajowo-autobusowym można chyba w razie > potrzeby pogodzić ze sobą przyjazdy i odjazdy obu tych rodzajów > pojazdów.
Moim zdaniem brak żeberka bardzo przeszkadza - z tego względu, że zepchnięty złom trzeba gdzieś odstawić to raz a dwa w razie kursowania zatramwaju hiperelastyczny wielbiony przez Olafa tramwaj stoi na przystanku i motorowy odpędza pasażerów od niego jak muchy bo nie pojedzie - tak w razie problemów tramwaj stanąłby sobie na żeberku, a na jego miejsce podjeżdżałby komfortowy (w coraz większej liczbie) autobus z niską podłogą, a zadowoleni pasażerowie spokojnie kontynuowaliby podróż nie przejmując się tym, że cośtam sobie z boku stoi.
-- jednym słowem - Volvo
Re: Perony tramwajowo-autobusowe
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)