Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Autobusem do Będargowa
1 października zostanie uruchomiona nowa linia autobusowa 83, kursująca na trasie Plac Kościuszki - Będargowo Szkoła.
wysłane przez Luke_Police 163
torwid napisał(a):
> Idąc tym > tropem róbmy 85 w miejsce PKS-owskiej 5, bo gmina Dobra od > conajmniej 3 lat nie może się zdecydować, komu zlecać > przewozy i dorzućmy 111a (bo 101 i 111 zajęte) do Gryfina).
Jeszcze może 116 zamiast 6 (Szczecin - Stolec), 181 (Szczecin - Pargowo) i w ogóle nam PKS zbankrutuje bo pozostaną mu tylko kursy dalekobieżne, kilka linii pracowniczych do elektrowni i typowo wiejskie przewozy w powiecie Gryfińskim. Ja osobiście nie mam nic przeciwko, by PKS obsługiwał linie na zlecenie ZDiTM na obszarze, na którym od dawna jeździ. Pierwsza sprawa, że byłaby ujednolicona taryfa, co daje choćby taką korzyść jak możliwość jazdy po całym Szczecinie i gminach ościennych, a druga już prozaiczna rzecz, to kwestia tras: kierowsy PKS-u od lat tam jeżdżą, więc nie będzie początkowych problemów typu "zgubiłem trasę, bo pierwszy raz tam jechałem". Osobiście chciałbym, aby można było na jednym bilecie (czasowym, sieciowym czy jakimkolwiek) podróżować z Polic (a nawet z Trzebieży) do Gryfina, czy Dolnej Odry. W wielu zachodnich oraz polskich miastach dało się jakoś zintegrować lokalne linie miejskie, podmiejskie, a nawet kolejowe w ramach względnie spójnego systemu biletowego, a u nas zawsze jest problem i wszystkie przewozy odbywają się na zasadzie konkurencji ZDiTM vs. reszta świata.
> Idąc tym > tropem róbmy 85 w miejsce PKS-owskiej 5, bo gmina Dobra od > conajmniej 3 lat nie może się zdecydować, komu zlecać > przewozy i dorzućmy 111a (bo 101 i 111 zajęte) do Gryfina).
Jeszcze może 116 zamiast 6 (Szczecin - Stolec), 181 (Szczecin - Pargowo) i w ogóle nam PKS zbankrutuje bo pozostaną mu tylko kursy dalekobieżne, kilka linii pracowniczych do elektrowni i typowo wiejskie przewozy w powiecie Gryfińskim. Ja osobiście nie mam nic przeciwko, by PKS obsługiwał linie na zlecenie ZDiTM na obszarze, na którym od dawna jeździ. Pierwsza sprawa, że byłaby ujednolicona taryfa, co daje choćby taką korzyść jak możliwość jazdy po całym Szczecinie i gminach ościennych, a druga już prozaiczna rzecz, to kwestia tras: kierowsy PKS-u od lat tam jeżdżą, więc nie będzie początkowych problemów typu "zgubiłem trasę, bo pierwszy raz tam jechałem". Osobiście chciałbym, aby można było na jednym bilecie (czasowym, sieciowym czy jakimkolwiek) podróżować z Polic (a nawet z Trzebieży) do Gryfina, czy Dolnej Odry. W wielu zachodnich oraz polskich miastach dało się jakoś zintegrować lokalne linie miejskie, podmiejskie, a nawet kolejowe w ramach względnie spójnego systemu biletowego, a u nas zawsze jest problem i wszystkie przewozy odbywają się na zasadzie konkurencji ZDiTM vs. reszta świata.
Technik serwisu :)