Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rower miejski niszczy komunikację miejską w Szczecinie
Jednym z powodów spadku wpływów z przejazdów komunikacją miejską w Szczecinie jest rozwój roweru miejskiego. Obecnie pierwsze 20 minut jazdy rowerem miejskim w Szczecinie jest bezpłatne od stacji do stacji.
wysłane przez Luke_Police 163
Jasiek napisał(a):
> Najlepsze jest to co dzisiaj usłyszałem, że każdy motorniczy > jeżdżący składem KT4Dt, aby mieć działający biletomat w drugim > wagonie musiałby do niego przy wyjeździe z zajezdni latać i logować > wagon na inną brygadę linii, niż tą którą jeździ, bo nie uda > się zalogować dwóch wagonów do jednego zadania.
Kilka razy widziałem na mapce internetowej, że jednak czasem się da, skoro 2 różne autobusy jednocześnie były przypisane do tego samego zadania i były widoczne na mapie. No chyba, że w ostatnich tygodniach wprowadzono zmiany oprogramowania i już się tak nie da.
> A że nikt nie > ciągnie w przewodzie międzywagonowym wiązki GMV, to również z > pierwszego wagonu nie da się zalogować drugiego wagonu.
W składach połączonych na stałe (T6A2D, różne modernizowane 105-tki) takie wiązki są. Problem zapewne jest tam, gdzie wagony są przepinane (mowa o KT4Dt), że jeżdżą pojedynczo lub w składach w zależności od potrzeb i sytuacji taborowej albo co jakiś czas zmieniają partnera (np. 170+141 vs. 170+171)... no i jeszcze tam, gdzie kiedyś jakieś wykolejenie spowodowało zniszczenie wiązki i po zdemontowaniu jej, do dziś nie została wymieniona na nową.
-- Technik serwisu :)
> Najlepsze jest to co dzisiaj usłyszałem, że każdy motorniczy > jeżdżący składem KT4Dt, aby mieć działający biletomat w drugim > wagonie musiałby do niego przy wyjeździe z zajezdni latać i logować > wagon na inną brygadę linii, niż tą którą jeździ, bo nie uda > się zalogować dwóch wagonów do jednego zadania.
Kilka razy widziałem na mapce internetowej, że jednak czasem się da, skoro 2 różne autobusy jednocześnie były przypisane do tego samego zadania i były widoczne na mapie. No chyba, że w ostatnich tygodniach wprowadzono zmiany oprogramowania i już się tak nie da.
> A że nikt nie > ciągnie w przewodzie międzywagonowym wiązki GMV, to również z > pierwszego wagonu nie da się zalogować drugiego wagonu.
W składach połączonych na stałe (T6A2D, różne modernizowane 105-tki) takie wiązki są. Problem zapewne jest tam, gdzie wagony są przepinane (mowa o KT4Dt), że jeżdżą pojedynczo lub w składach w zależności od potrzeb i sytuacji taborowej albo co jakiś czas zmieniają partnera (np. 170+141 vs. 170+171)... no i jeszcze tam, gdzie kiedyś jakieś wykolejenie spowodowało zniszczenie wiązki i po zdemontowaniu jej, do dziś nie została wymieniona na nową.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)