Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
3 grudnia nastąpią zmiany na liniach autobusowych 58, 61 Bis, 63, 68, 77 Bis, 101, 103, 106, 107, 109, 111, B i D, a także uruchomiona zostanie linia 110.
wysłane przez Jasiek 36
MC napisał(a):
> Badania były wewnętrznie sprzeczne - przykład A/B i 65/71. Badania > powiedziały obciąć pospieszne bo ludzie będą jeździli 2+zwykły, > i jednocześnie obciąć zwykłe bo jeździ nimi za mało osób.
Ok tutaj się z Tobą zgodzę, chociaż cięcia na 65 i 71 miały dotyczyć tylko wieczorów. Za to teraz mamy polepszenie oferty przewozowej, gdyż rozkłady pośpiesznych (oprócz D i F, ale tego raczej się nie da odczuć) oraz 65 i 71 nie zostały zmienione, a dodatkowo na Basen Górniczy wróciła linia 2 i teraz mamy konkurencję 2 z B z dodatkowym przystankiem Rayskiego i dlatego uważam, że czas najwyższy zająć się tymi pośpiesznymi, w końcu tramwaje mają być priorytetem w komunikacji miejskiej jako ekologiczny środek transportu, choć w komunikacji tramwajowej najpierw też jest dużo do poprawienia w zakresie jakości świadczonych usług.
> Tym bardziej jeżeli robi się takie kroki jak ostatnie podniesienie > abonamentu za parkowanie mającego na celu zmniejszenie ilości > samochodów w centrum to należy zaoferować mieszkańcom w zamian > naprawdę dobrą km.
Mi tam akurat ten pomysł podniesienia cen za postój w strefie płatnego parkowania się podoba, w końcu trzeba zrobić coś z tymi samochodami, bo niedługo zakorkuje się cały Szczecin, a wraz z nim autobusy komunikacji miejskiej. Choć masz rację trzeba zaoferować ludziom coś w zamian w dziedzinie komunikacji miejskiej.
> Takie coś jak mają ludzie w Jezierzycach to jest > tragedia i z stamtąd naprawdę nie ma nic innego jak samochód.
A to nie prawda bo jest jeszcze 79, który kursuje zgodnie z wielkością potoków pasażerskich. Ja częstotliwości co 25 minut, 40 po szczycie nie uważam za wielką tragedię jak na takie osiedle, można przyczepić się jedynie tej co 80 minut w soboty i niedziele rano i wieczorem, ale cóż widocznie częstotliwość odpowiada zapotrzebowaniu i Państwu radnym.
> Czyli od dzisiejszego stanu rzeczy chcesz rozróżnienia między > rozkładem sobotnio-niedzielnym na sobotni i niedzielny.
Tak tego chcę.
> Tak ma być > właśnie wprowadzone, a po prostu nie wszędzie się da i nie wszędzie > ma to sens.
Ciekawe, zostało wprowadzone chyba na liniach tramwajowych, bo rozkłady większości linii autobusowych jakoś chyba już nie będą zmieniane.
> Badania były wewnętrznie sprzeczne - przykład A/B i 65/71. Badania > powiedziały obciąć pospieszne bo ludzie będą jeździli 2+zwykły, > i jednocześnie obciąć zwykłe bo jeździ nimi za mało osób.
Ok tutaj się z Tobą zgodzę, chociaż cięcia na 65 i 71 miały dotyczyć tylko wieczorów. Za to teraz mamy polepszenie oferty przewozowej, gdyż rozkłady pośpiesznych (oprócz D i F, ale tego raczej się nie da odczuć) oraz 65 i 71 nie zostały zmienione, a dodatkowo na Basen Górniczy wróciła linia 2 i teraz mamy konkurencję 2 z B z dodatkowym przystankiem Rayskiego i dlatego uważam, że czas najwyższy zająć się tymi pośpiesznymi, w końcu tramwaje mają być priorytetem w komunikacji miejskiej jako ekologiczny środek transportu, choć w komunikacji tramwajowej najpierw też jest dużo do poprawienia w zakresie jakości świadczonych usług.
> Tym bardziej jeżeli robi się takie kroki jak ostatnie podniesienie > abonamentu za parkowanie mającego na celu zmniejszenie ilości > samochodów w centrum to należy zaoferować mieszkańcom w zamian > naprawdę dobrą km.
Mi tam akurat ten pomysł podniesienia cen za postój w strefie płatnego parkowania się podoba, w końcu trzeba zrobić coś z tymi samochodami, bo niedługo zakorkuje się cały Szczecin, a wraz z nim autobusy komunikacji miejskiej. Choć masz rację trzeba zaoferować ludziom coś w zamian w dziedzinie komunikacji miejskiej.
> Takie coś jak mają ludzie w Jezierzycach to jest > tragedia i z stamtąd naprawdę nie ma nic innego jak samochód.
A to nie prawda bo jest jeszcze 79, który kursuje zgodnie z wielkością potoków pasażerskich. Ja częstotliwości co 25 minut, 40 po szczycie nie uważam za wielką tragedię jak na takie osiedle, można przyczepić się jedynie tej co 80 minut w soboty i niedziele rano i wieczorem, ale cóż widocznie częstotliwość odpowiada zapotrzebowaniu i Państwu radnym.
> Czyli od dzisiejszego stanu rzeczy chcesz rozróżnienia między > rozkładem sobotnio-niedzielnym na sobotni i niedzielny.
Tak tego chcę.
> Tak ma być > właśnie wprowadzone, a po prostu nie wszędzie się da i nie wszędzie > ma to sens.
Ciekawe, zostało wprowadzone chyba na liniach tramwajowych, bo rozkłady większości linii autobusowych jakoś chyba już nie będą zmieniane.