Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
3 grudnia nastąpią zmiany na liniach autobusowych 58, 61 Bis, 63, 68, 77 Bis, 101, 103, 106, 107, 109, 111, B i D, a także uruchomiona zostanie linia 110.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
lukas napisał(a):
> Ok tutaj się z Tobą zgodzę, chociaż cięcia na 65 i 71 miały > dotyczyć tylko wieczorów. Za to teraz mamy polepszenie oferty
To byłoby ewidentne pogorszenie oferty i nie "tylko" wieczory, a aż wieczory. Wyobraź sobie, że wieczorami ludzie też jeżdżą i bardzo mizerną ofertą jest czekanie 40 minut na autobus w szczerym polu.
> przewozowej, gdyż rozkłady pośpiesznych (oprócz D i F, ale tego > raczej się nie da odczuć) oraz 65 i 71 nie zostały zmienione, a > dodatkowo na Basen Górniczy wróciła linia 2 i teraz mamy
Teraz mamy tak bo przez przypadek bo przyszły wyobory i cięcia na pospiesznych zostały odłożone.
> konkurencję 2 z B z dodatkowym przystankiem Rayskiego i dlatego
Temat konkurencji pospiesznych i tramwajów był już wielokrotnie wałkowany i nie wiem czemu chcesz uszczęśliwiać ludzi na siłę i pakować ich do tramwaju? Obecny układ jest dobry - nie mam ochoty się przesiadać i chcę być szybciej w centrum płacę więcej i jadę bezpośrednim pospiesznym. Popularność tych autobusów mimo powrotu 2 na Basen jest nadal duża i świadczy o tym, że ludzie nadal chcą mieć taki wybór.
> uważam, że czas najwyższy zająć się tymi pośpiesznymi, w końcu > tramwaje mają być priorytetem w komunikacji miejskiej jako > ekologiczny środek transportu, choć w komunikacji tramwajowej > najpierw też jest dużo do poprawienia w zakresie jakości > świadczonych usług.
Właściwie wyżej zawarłem swoje przemyślenia nt "priorytetowości" tramwajów.
> Mi tam akurat ten pomysł podniesienia cen za postój w strefie > płatnego parkowania się podoba, w końcu trzeba zrobić coś z tym
A mi nie i większości mieszkańców też nie. Gdyby miasto było w stanie zaoferować tak zorganizowaną km jak inne zachodnie miasta to wtedy można wprowadzać ograniczenia ruchu samochodów. Tymczasem u nas nie ma i nie będzie SST, nie ma SKM, komunikację się zwija zamiast rozwijać, i oczekuje się że ludzie nagle zaczną nią jeździć bo przecież czekanie na Głębokim albo Gocławiu na autobus, który właśnie odjechał to czysta przyjemność bo zaraz podjeżdża nowy.
> A to nie prawda bo jest jeszcze 79, który kursuje zgodnie z > wielkością potoków pasażerskich. Ja częstotliwości co 25 minut, > 40 po szczycie nie uważam za wielką tragedię jak na takie osiedle,
Normalnie to powinno jeździć co 20 minut cały dzień i w soboty/niedziele też - i wtedy można mówić o jakiejś alternatywie.
-- jednym słowem - Volvo
> Ok tutaj się z Tobą zgodzę, chociaż cięcia na 65 i 71 miały > dotyczyć tylko wieczorów. Za to teraz mamy polepszenie oferty
To byłoby ewidentne pogorszenie oferty i nie "tylko" wieczory, a aż wieczory. Wyobraź sobie, że wieczorami ludzie też jeżdżą i bardzo mizerną ofertą jest czekanie 40 minut na autobus w szczerym polu.
> przewozowej, gdyż rozkłady pośpiesznych (oprócz D i F, ale tego > raczej się nie da odczuć) oraz 65 i 71 nie zostały zmienione, a > dodatkowo na Basen Górniczy wróciła linia 2 i teraz mamy
Teraz mamy tak bo przez przypadek bo przyszły wyobory i cięcia na pospiesznych zostały odłożone.
> konkurencję 2 z B z dodatkowym przystankiem Rayskiego i dlatego
Temat konkurencji pospiesznych i tramwajów był już wielokrotnie wałkowany i nie wiem czemu chcesz uszczęśliwiać ludzi na siłę i pakować ich do tramwaju? Obecny układ jest dobry - nie mam ochoty się przesiadać i chcę być szybciej w centrum płacę więcej i jadę bezpośrednim pospiesznym. Popularność tych autobusów mimo powrotu 2 na Basen jest nadal duża i świadczy o tym, że ludzie nadal chcą mieć taki wybór.
> uważam, że czas najwyższy zająć się tymi pośpiesznymi, w końcu > tramwaje mają być priorytetem w komunikacji miejskiej jako > ekologiczny środek transportu, choć w komunikacji tramwajowej > najpierw też jest dużo do poprawienia w zakresie jakości > świadczonych usług.
Właściwie wyżej zawarłem swoje przemyślenia nt "priorytetowości" tramwajów.
> Mi tam akurat ten pomysł podniesienia cen za postój w strefie > płatnego parkowania się podoba, w końcu trzeba zrobić coś z tym
A mi nie i większości mieszkańców też nie. Gdyby miasto było w stanie zaoferować tak zorganizowaną km jak inne zachodnie miasta to wtedy można wprowadzać ograniczenia ruchu samochodów. Tymczasem u nas nie ma i nie będzie SST, nie ma SKM, komunikację się zwija zamiast rozwijać, i oczekuje się że ludzie nagle zaczną nią jeździć bo przecież czekanie na Głębokim albo Gocławiu na autobus, który właśnie odjechał to czysta przyjemność bo zaraz podjeżdża nowy.
> A to nie prawda bo jest jeszcze 79, który kursuje zgodnie z > wielkością potoków pasażerskich. Ja częstotliwości co 25 minut, > 40 po szczycie nie uważam za wielką tragedię jak na takie osiedle,
Normalnie to powinno jeździć co 20 minut cały dzień i w soboty/niedziele też - i wtedy można mówić o jakiejś alternatywie.
-- jednym słowem - Volvo
Re: Ale zmiany
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)