Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Inwestycje w szczecińskich tramwajach
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
- Inwestycje w szczecińskich tramwajach. Konieczne i...
wysłane przez leks 17
105ngs napisał(a):
> Jak dla mnie bomba i rewelacja ! Zarówno sama wizualizacja, > jak i projekt pętli. Świetny pomysł z chodnikami i > barierkami "Floating Garden" i nowymi słupkami > przystankowymi. Od siebie zaproponowałbym jeszcze dodatkowy > wjazd dla autobusów na wewnętrzny peron tramwajowy.
Żeby wjazd się zmieścił trzeba by peron trochę poszerzyć, ale pewnie i to jest wykonalne, chociaż tego Ci na 100% nie powiem.
> Gdyby > akurat oba autobusowe były zajęte przez np. 75 w czasie > przerw, a tramwajowy byłby wolny, mogłoby z niego > skorzystać 60 lub 74.
No tak, racja. Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej:
http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg
A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla wykonana przez TS. Uwaga, prawa autorskie tego rysunku są zastrzeżone dla autora ( wyszczególnione na rysunku )
http://img23.imageshack.us/img23/9310/petla.jpg
Aha, jednym minusem jest likwidacja żeberka, ale nie oszukujmy się, że jest ono właściwie nie potrzebne. Używane jest bardzo rzadko, a dużo ważniejsza jest funkcjonalna pętla, niż tor używany może raz na dwa lata.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
> Jak dla mnie bomba i rewelacja ! Zarówno sama wizualizacja, > jak i projekt pętli. Świetny pomysł z chodnikami i > barierkami "Floating Garden" i nowymi słupkami > przystankowymi. Od siebie zaproponowałbym jeszcze dodatkowy > wjazd dla autobusów na wewnętrzny peron tramwajowy.
Żeby wjazd się zmieścił trzeba by peron trochę poszerzyć, ale pewnie i to jest wykonalne, chociaż tego Ci na 100% nie powiem.
> Gdyby > akurat oba autobusowe były zajęte przez np. 75 w czasie > przerw, a tramwajowy byłby wolny, mogłoby z niego > skorzystać 60 lub 74.
No tak, racja. Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej:
http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg
A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla wykonana przez TS. Uwaga, prawa autorskie tego rysunku są zastrzeżone dla autora ( wyszczególnione na rysunku )
http://img23.imageshack.us/img23/9310/petla.jpg
Aha, jednym minusem jest likwidacja żeberka, ale nie oszukujmy się, że jest ono właściwie nie potrzebne. Używane jest bardzo rzadko, a dużo ważniejsza jest funkcjonalna pętla, niż tor używany może raz na dwa lata.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.