Forum

Inwestycje w szczecińskich tramwajach

wysłane przez Jasiek 36

KeV napisał(a):

> Warto też nadmienić, że obecnie też praca wre.. ze > względu na to, że tramwaje rozbijają się po takich > torowiskach jak np. Potulicka.. Moim zdaniem bez sensu jest > zakupować nowy tabor jeżeli za chwilę ma on trafić do > warsztatu i długodystansowo poniesiemy większe koszty niż > jednorazowy remont takich torowisk.

Tatry to jako tako sobie radzą, na tych naszych zdezelowanych torowiskach.

> Ja rozumiem, że to wspaniały chwyt marketingowy, że do > Szczecina mają trafić w przyszłości nowe niskopodłogowe > składy, ale z jakiej racji mają obsługiwać TYLKO te > linie, które mają w miarę dobre torowiska?

Myślę, że sam sobie odpowiedziałeś prędzej: Moim zdaniem bez sensu jest zakupować nowy tabor jeżeli za chwilę ma on trafić do warsztatu i długodystansowo poniesiemy większe koszty niż jednorazowy remont takich torowisk. Oczywiście tramwaje niskopodłogowe trzeba kupować i wysyłać na torowiska po remoncie, czyli w Szczecinie jak na razie linia 7 i 8 będzie się do tego nadawać. Oczywiście remonty zaplanowane przez TS i władze miasta są jak najbardziej racjonalne, gdyż tory powinno się remontować odcinkami wzdłuż danej linii, aby cała linia była gotowa do obsługi przez tramwaje niskopodłogowe. A nie tu kawałek tam kawałek i w rezultacie nie mielibyśmy ani jednej linii, która nadawałaby się do tramwajów niskopodłogowych. A dlaczego padło na linię 7 i 8, bo to pewnie one w przyszłości pojadą na pętlę Turkusową. Choć osobiście widziałbym także tam linię 2, nawet zamiast 8.

-- lukas -> jasiek
Re: Wizualizacja pętli Krzekowo · 14 lat temu · stoch
A dalej? [lekki OT] · 14 lat temu · paki
Re: A dalej? [lekki OT] · 14 lat temu · leks
Re: A dalej? [lekki OT] · 14 lat temu · Jasiek
Re: A dalej? [lekki OT] · 14 lat temu · MQ
Re: A dalej? [lekki OT] · 14 lat temu · Robert
Inwestycje · 14 lat temu · KeV
Re: Inwestycje · 14 lat temu · Jasiek