Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Inwestycje w szczecińskich tramwajach
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
- Inwestycje w szczecińskich tramwajach. Konieczne i...
wysłane przez leks 17
Wojtek napisał(a):
> Wydaje mi się, że właśnie po to jest zrobiony dodatkowy > przystanek autobusowy przy wjeździe na pętlę, 75 wysadza tam > pasażerów i tam odbywa przerwe i dzięki temu mamy wolny > peron.
No racja, ten peron jest w sumie moim pomysłem w tej koncepcji. Autobus ( głównie chodzi o 75 ) może się tam na chwilę zatrzymać, by wysadzić bezpieczne pasażerów, gdy np. z przodu stoi jeszcze poprzednia brygada, dalej jeszcze kolejna, a kierowca ma dłuższą przerwę. Utrudni to jedynie przesiadkę w tramwaje, ale przy tak ciasnej pętli peron może się przydać.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
> Wydaje mi się, że właśnie po to jest zrobiony dodatkowy > przystanek autobusowy przy wjeździe na pętlę, 75 wysadza tam > pasażerów i tam odbywa przerwe i dzięki temu mamy wolny > peron.
No racja, ten peron jest w sumie moim pomysłem w tej koncepcji. Autobus ( głównie chodzi o 75 ) może się tam na chwilę zatrzymać, by wysadzić bezpieczne pasażerów, gdy np. z przodu stoi jeszcze poprzednia brygada, dalej jeszcze kolejna, a kierowca ma dłuższą przerwę. Utrudni to jedynie przesiadkę w tramwaje, ale przy tak ciasnej pętli peron może się przydać.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...