Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Inwestycje w szczecińskich tramwajach
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
- Inwestycje w szczecińskich tramwajach. Konieczne i...
wysłane przez 105ngs
leks napisał(a):
> No tak, racja. > Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej: > > http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg
Tak też można, chociaż zastanawiam się czy to miejsce nie jest zbyt wąskie na wybudowanie zatoczki. Poza tym, dla pasażera wygodniej jest, gdy autobus wjeżdża na pętlę, bo nie trzeba ganiać po jezdni na jej drugą stronę. Skoro 74 teraz objeżdża pętlę, to i 60 też może. Przy okazji, może dałoby się też zrobić tramwajowy przystanek dla wysiadających na wysokości tego autobusowego ? Mielibyśmy wtedy wszystko już naprawdę w jednym miejscu.
> A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla > wykonana przez TS.
No będzie wyglądać tak samo, tyle tylko, że zostanie wyremontowana. W TS dbają o historię i tradycję. :D
> Aha, jednym minusem jest likwidacja żeberka, ale nie oszukujmy > się, że jest ono właściwie nie potrzebne. Używane jest > bardzo rzadko, a dużo ważniejsza jest funkcjonalna pętla, > niż tor używany może raz na dwa lata.
Da się przeboleć. Zawsze można zresztą zrobić dodatkowy łącznik obu torów w połowie pętli, co pozwoliłoby na możliwość postawienia rezerwy na jednym torze przed łącznikiem i skierowania tramwajów liniowych najpierw tym drugim torem, a następnie rozjazdu na perony za pomocą łącznika.
> No tak, racja. > Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej: > > http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg
Tak też można, chociaż zastanawiam się czy to miejsce nie jest zbyt wąskie na wybudowanie zatoczki. Poza tym, dla pasażera wygodniej jest, gdy autobus wjeżdża na pętlę, bo nie trzeba ganiać po jezdni na jej drugą stronę. Skoro 74 teraz objeżdża pętlę, to i 60 też może. Przy okazji, może dałoby się też zrobić tramwajowy przystanek dla wysiadających na wysokości tego autobusowego ? Mielibyśmy wtedy wszystko już naprawdę w jednym miejscu.
> A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla > wykonana przez TS.
No będzie wyglądać tak samo, tyle tylko, że zostanie wyremontowana. W TS dbają o historię i tradycję. :D
> Aha, jednym minusem jest likwidacja żeberka, ale nie oszukujmy > się, że jest ono właściwie nie potrzebne. Używane jest > bardzo rzadko, a dużo ważniejsza jest funkcjonalna pętla, > niż tor używany może raz na dwa lata.
Da się przeboleć. Zawsze można zresztą zrobić dodatkowy łącznik obu torów w połowie pętli, co pozwoliłoby na możliwość postawienia rezerwy na jednym torze przed łącznikiem i skierowania tramwajów liniowych najpierw tym drugim torem, a następnie rozjazdu na perony za pomocą łącznika.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
· 14 lat temu ·
105ngs