Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Inwestycje w szczecińskich tramwajach
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
- Inwestycje w szczecińskich tramwajach. Konieczne i...
wysłane przez leks 17
105ngs napisał(a):
> leks napisał(a):
> > No tak, racja. > > Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej: > > > > http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg > > Tak też można, chociaż zastanawiam się czy to miejsce nie > jest zbyt wąskie na wybudowanie zatoczki. Poza tym, dla > pasażera wygodniej jest, gdy autobus wjeżdża na pętlę, bo > nie trzeba ganiać po jezdni na jej drugą stronę. Skoro 74 > teraz objeżdża pętlę, to i 60 też może. Przy okazji, może > dałoby się też zrobić tramwajowy przystanek dla > wysiadających na wysokości tego autobusowego ? Mielibyśmy > wtedy wszystko już naprawdę w jednym miejscu. > > > A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla > > wykonana przez TS. > > No będzie wyglądać tak samo, tyle tylko, że zostanie > wyremontowana. W TS dbają o historię i tradycję. :D
Oczywiście, jedynym wyróżnikiem będzie prawdopodobnie asfalt na torach zamiast debilnych płyt EPT co jest zasługą m.in Pana Marka Goca i Pana M.Przepiery, w porę zadziałali i mają pilnować sprawy i za zainteresowanie należy im się pochwała. Ale z płytami EPT przenieślibyśmy się dokładnie w wesołe lata 60-te.
> Da się przeboleć. Zawsze można zresztą zrobić dodatkowy > łącznik obu torów w połowie pętli, co pozwoliłoby na > możliwość postawienia rezerwy na jednym torze przed > łącznikiem i skierowania tramwajów liniowych najpierw tym > drugim > torem, a następnie rozjazdu na perony za pomocą łącznika.
Myślałem o tym i w sumie taki łącznik może rozwiązać sytuacje. A wrazie co jest tez tor do WNT przecież, na którym też moga stać rezerwy poza godzinami pracy WNT.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...
> leks napisał(a):
> > No tak, racja. > > Kwestie linii 60 można ewentualnie rozwiązać inaczej: > > > > http://img8.imageshack.us/img8/7238/projekt3m.jpg > > Tak też można, chociaż zastanawiam się czy to miejsce nie > jest zbyt wąskie na wybudowanie zatoczki. Poza tym, dla > pasażera wygodniej jest, gdy autobus wjeżdża na pętlę, bo > nie trzeba ganiać po jezdni na jej drugą stronę. Skoro 74 > teraz objeżdża pętlę, to i 60 też może. Przy okazji, może > dałoby się też zrobić tramwajowy przystanek dla > wysiadających na wysokości tego autobusowego ? Mielibyśmy > wtedy wszystko już naprawdę w jednym miejscu. > > > A dla porównania wrzucam jeszcze jak będzie wyglądać pętla > > wykonana przez TS. > > No będzie wyglądać tak samo, tyle tylko, że zostanie > wyremontowana. W TS dbają o historię i tradycję. :D
Oczywiście, jedynym wyróżnikiem będzie prawdopodobnie asfalt na torach zamiast debilnych płyt EPT co jest zasługą m.in Pana Marka Goca i Pana M.Przepiery, w porę zadziałali i mają pilnować sprawy i za zainteresowanie należy im się pochwała. Ale z płytami EPT przenieślibyśmy się dokładnie w wesołe lata 60-te.
> Da się przeboleć. Zawsze można zresztą zrobić dodatkowy > łącznik obu torów w połowie pętli, co pozwoliłoby na > możliwość postawienia rezerwy na jednym torze przed > łącznikiem i skierowania tramwajów liniowych najpierw tym > drugim > torem, a następnie rozjazdu na perony za pomocą łącznika.
Myślałem o tym i w sumie taki łącznik może rozwiązać sytuacje. A wrazie co jest tez tor do WNT przecież, na którym też moga stać rezerwy poza godzinami pracy WNT.
-- Leśne dziadki z TS za dużo już schrzaniły i trzeba to naprawić...