Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Inwestycje w szczecińskich tramwajach
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wizualizacja naszej koncepcji wykonania pętli "Krzekowo"
- Inwestycje w szczecińskich tramwajach. Konieczne i...
wysłane przez Wojtek 24
105ngs napisał(a):
> Gdyby akurat oba autobusowe były zajęte przez np. > 75 w czasie przerw, a tramwajowy byłby wolny, > mogłoby z niego skorzystać 60 lub 74.
Wydaje mi się, że właśnie po to jest zrobiony dodatkowy przystanek autobusowy przy wjeździe na pętlę, 75 wysadza tam pasażerów i tam odbywa przerwe i dzięki temu mamy wolny peron.
> Gdyby akurat oba autobusowe były zajęte przez np. > 75 w czasie przerw, a tramwajowy byłby wolny, > mogłoby z niego skorzystać 60 lub 74.
Wydaje mi się, że właśnie po to jest zrobiony dodatkowy przystanek autobusowy przy wjeździe na pętlę, 75 wysadza tam pasażerów i tam odbywa przerwe i dzięki temu mamy wolny peron.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.