Forum

Przegubowce w natarciu

W związku z obowiązującym w weekendy rozkładem specjalnym i znacznym rozrzedzeniem kursów, dziś prawie wszystkie linie z zajezdni SPAD obsługiwane są taborem MEGA przegubowym. Także z zajezdni Klonowica wyjechały nieplanowe przegubowce, m.in. na linie 57, 58, 59, 63, 68, 74, 80 i 86.

wysłane przez Toffik2003 0

Przegubowce były planowane.

wysłane przez Pepe 235

Toffik2003 napisał(a):
Przegubowce były planowane.

Przegubowce nie były planowane, ale sugerowane do obstawienia linii. Możliwości okazały się spore, ale nie objęły 100% brygad (bez np. 51 i 69).

wysłane przez Tosiek 17

Pepe napisał(a):
Przegubowce nie były planowane, ale sugerowane do obstawienia linii. Możliwości okazały się spore, ale nie objęły 100% brygad (bez np. 51 i 69).

Na 63 też jest przegubowiec (planowo 790 i 1058).

SU18 #788 Król Szos Na Zabytek
SU18,75#2200 Pod Palnik

wysłane przez Pepe 235

LOZOI napisał(a):
Na 63 też jest przegubowiec (planowo 790 i 1058).

Chyba planowo 3058, a mniej planowo 1058. Ale dzięki za podpowiedź, dodam do info.

wysłane przez t105n  49

Pepe napisał(a):
Przegubowce nie były planowane, ale sugerowane do obstawienia linii. Możliwości okazały się spore, ale nie objęły 100% brygad (bez np. 51 i 69).

Przegubowce kiedyś miały zakaz na 51 z powodu zbyt ciasnej pętli na Osowie. Chyba nadal obowiązuje.

wysłane przez Waszka 80

t105n napisał(a):
Przegubowce kiedyś miały zakaz na 51 z powodu zbyt ciasnej pętli na Osowie. Chyba nadal obowiązuje.

Tyle że wg. rozkładów w niedziele 67/1 robi kółko na 51, oznaczony jako MEGAp

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez Pepe 235

Waszka napisał(a):
Tyle że wg. rozkładów w niedziele 67/1 robi kółko na 51, oznaczony jako MEGAp

Ale ma kurs do Głębokiego, a nie do Osowa.

wysłane przez lukaszenko 16

Pepe napisał(a):
Ale ma kurs do Głębokiego, a nie do Osowa.

Ale na pętlę zajechać musi.

wysłane przez bartez 336

lukaszenko napisał(a):
Ale na pętlę zajechać musi.

Wjeżdża pewnie podobnie jak 74 na Bezrzeczu co widać na filmie ;)

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez lukaszenko 16

bartez napisał(a):
Wjeżdża pewnie podobnie jak 74 na Bezrzeczu co widać na filmie ;)

I tak na dobrą sprawę tyle wystarczy, a szczególnie teraz gdy ludzi jeździ bardzo mało.

wysłane przez Mareczek 5

lukaszenko napisał(a):
I tak na dobrą sprawę tyle wystarczy, a szczególnie teraz gdy ludzi jeździ bardzo mało.

Dobre kilka lat temu na 74 też był zakaz dla przegubów. Bo to ledwo się mieści, bo lusterkiem o drzewo, to może przyciąć drzewo i takie tam dyrdymały. Po czym wpada filmik Wojtka i wychodzi że tam nie ma żadnego problemu...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez MlodyS53 78

Mareczek napisał(a):
Dobre kilka lat temu na 74 też był zakaz dla przegubów. Bo to ledwo się mieści, bo lusterkiem o drzewo, to może przyciąć drzewo i takie tam dyrdymały. Po czym wpada filmik Wojtka i wychodzi że tam nie ma żadnego problemu...

Już w 2015 jeździłem tam przegubem na 122.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez lukaszenko 16

MlodyS53 napisał(a):
Już w 2015 jeździłem tam przegubem na 122.

A ja dzisiaj na 74 i też dużego problemu tam nie widziałem.

wysłane przez bartez 336

lukaszenko napisał(a):
A ja dzisiaj na 74 i też dużego problemu tam nie widziałem.

Tylko czy przegub na 74 jest potrzebny na co dzień? Przecież tam często można spotkać pojazd MIDI.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez lukaszenko 16

bartez napisał(a):
Tylko czy przegub na 74 jest potrzebny na co dzień? Przecież tam często można spotkać pojazd MIDI.

To już jest inna kwestia. W normalnej sytuacji przegub rano i po południu wcale nie byłby takim złym pomysłem(a w okresie działkowym tym bardziej). No chyba że zmienilibyśmy rozkład jazdy na jakiś normalny to wtedy przegubów by nie potrzeba.

wysłane przez Wojtek 24

lukaszenko napisał(a):
To już jest inna kwestia. W normalnej sytuacji przegub rano i po południu wcale nie byłby takim złym pomysłem(a w okresie działkowym tym bardziej). No chyba że zmienilibyśmy rozkład jazdy na jakiś normalny to wtedy przegubów by nie potrzeba.

Czasami na Bezrzeczu długo stoi 122, więc wtedy zawinąć przegubem na 74 byłby problem, nie mowiąc już o Łukasińskiego Ogrody, albo z wjazdem do Mierzyn Szkoła.

wysłane przez lukaszenko 16

Wojtek napisał(a):
Czasami na Bezrzeczu długo stoi 122, więc wtedy zawinąć przegubem na 74 byłby problem, nie mowiąc już o Łukasińskiego Ogrody, albo z wjazdem do Mierzyn Szkoła.

Na Ogrodach tez da radę zawinąć, kwestia przycięcia krzaków żeby luster nie uszkadzać. A na szkołę to jeszcze może i byś wjechał, ale już stamtąd nie wyjedziesz.

wysłane przez Michal 2

lukaszenko napisał(a):
A ja dzisiaj na 74 i też dużego problemu tam nie widziałem.

Z tego co mi świta z czasów jakoś 1998-2001 to tam przed przebudową ulicy była pseudo pętla wciśnięta pomiędzy płot, a krzaki :)
Autobus dojeżdżał tam, mimo gminy Dobra, bo nigdzie wcześniej nie dało rady zawrócić, taka droga. A nawet tam to najlepiej tylko M11 ;)

Być może zakaz z tamtych czasów się ostał.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez MlodyS53 78

t105n napisał(a):
Przegubowce kiedyś miały zakaz na 51 z powodu zbyt ciasnej pętli na Osowie. Chyba nadal obowiązuje.

PKS tego nie wie, bo na 532 prawie na stałe lata przegub (łączenie z pracowniczym)

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez man1995 55

MlodyS53 napisał(a):
PKS tego nie wie, bo na 532 prawie na stałe lata przegub (łączenie z pracowniczym)

Łączenie z pracowniczymi i 81. Ale mniejsza o to. Jaki jest problem? Przecież tam idzie normalnie zawrócić przegubem.

wysłane przez MlodyS53 78

man1995 napisał(a):
Łączenie z pracowniczymi i 81. Ale mniejsza o to. Jaki jest problem? Przecież tam idzie normalnie zawrócić przegubem.

Problem żaden. Nabijam się z tego "zakazu".

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez bartez 336

man1995 napisał(a):
Przecież tam idzie normalnie zawrócić przegubem.

Kiedyś nawet B tam awaryjnie zawracał.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez t105n  49

MlodyS53 napisał(a):
PKS tego nie wie, bo na 532 prawie na stałe lata przegub (łączenie z pracowniczym)

No to ja się poddaję.

wysłane przez bartez 336

Rano na 51 razem z 69 pojawiły się przeguby, które później zostały podmienione na solówki. Wie ktoś dlaczego?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez lukaszenko 16

bartez napisał(a):
Rano na 51 razem z 69 pojawiły się przeguby, które później zostały podmienione na solówki. Wie ktoś dlaczego?

śmiem twierdzić że brak kierowców mogących jechać przegubem + braki w przegubach na innych liniach które je potrzebują.

wysłane przez MlodyS53 78

lukaszenko napisał(a):
śmiem twierdzić że brak kierowców mogących jechać przegubem + braki w przegubach na innych liniach które je potrzebują.

A co decyduje czy kierowca może jechać przegubem?

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez lukaszenko 16

MlodyS53 napisał(a):
A co decyduje czy kierowca może jechać przegubem?

Generalnie każdy z nich ma prawo jazdy, ale sam potwierdzisz że raczej świeżego kierowcy na przeguba na 51 byś nie wypuścił, a takich jest dużo w SPAKu ostatnio.

wysłane przez bartez 336

lukaszenko napisał(a):
Generalnie każdy z nich ma prawo jazdy, ale sam potwierdzisz że raczej świeżego kierowcy na przeguba na 51 byś nie wypuścił, a takich jest dużo w SPAKu ostatnio.

A co tam jest takiego trudnego jak ktoś zdał egzam na prowadzenie takiego pojazdu?
A co ma zrobić jak np na Ludowej będzie musiał wjechać pod prąd na pętlę i z niej wyjechać? Widziałem kiedyś taką sytuację na żywo, łatwo nie było, ale kierowca sobie poradził.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez lukaszenko 16

bartez napisał(a):
A co tam jest takiego trudnego jak ktoś zdał egzam na prowadzenie takiego pojazdu?
A co ma zrobić jak np na Ludowej będzie musiał wjechać pod prąd na pętlę i z niej wyjechać? Widziałem kiedyś taką sytuację na żywo, łatwo nie było, ale kierowca sobie poradził.

No jednak jazda solówką a przegubem troszkę się różni.
A co za problem wjechać na Ludowej pod prąd? I skąd ta pewność że był świeżaczek pracujący od tygodnia w zawodzie?

wysłane przez bartez 336

lukaszenko napisał(a):
A co za problem wjechać na Ludowej pod prąd?

Wjechać to pikuś, ale nawrócić przez wjazd na raz się nie dało, a cofać na złamaniu to chyba niezła sztuka. A podejrzewam, że nikt wcześniej testów tam nie robił, bo była to sytuacja nagła związana z awarią ciepłowniczą w okolicy.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez MlodyS53 78

lukaszenko napisał(a):
Generalnie każdy z nich ma prawo jazdy, ale sam potwierdzisz że raczej świeżego kierowcy na przeguba na 51 byś nie wypuścił, a takich jest dużo w SPAKu ostatnio.

W sobotę nikt na to nie patrzył.
Cały SPAD na megaP i było tam tacy co pracują mniej niz tydzień.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.