Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
ZDiTM konsultuje rozkład jazdy
Rewolucja w podejściu do pasażera - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego prosi o opinię na temat projektu rozkładu jazdy!
wysłane przez (użytkownik usunięty)
mkubien napisał(a):
> Cały czas mówimy o Twoim pomyśle wywalenia stamtąd 61 i 81, więc co tu > dookreślać?
OK :-)
> Nie od dziś wiadomo, że 61 należy mocno przystrzyc > między Cukrową a Podjuchami, a nie zostało to zrobione do dzisiaj tylko > z pewnych pozamerytorycznych powodów. A zamiast ciąć tylko na kawałku > trasy, lepiej jest pociąć na całej trasie, dziury wypełniając 61bis > (dopiero wówczas!).
> Przy okazji zwracam uwagę na początek popołudniowego szczytu, który z > bliżej niewyjaśnionych powodów przypada obecnie na linii 61 już na > godz. 12:30, podczas gdy na pozostałych liniach szczyt zaczyna się ok. > 14.
szkoda, że łatwiej ciąć, aniżeli rozładowywać obciążenie KM.
Czyżby decydenci dążyli do 100% wypełnienia autobusów, albo i nawet ponad wszelkie normy, co skądinąd ma często gęsto miejsce w szczecińskiej komunikacji.
Uwaga Twoja, w jakiejś części jest zasadna, jednakże owo połączenie będąc alternatywnym połączeniem Podjuch z Centrum miasta i odwrotnie, powinno być utrzymane w podobnym kształcie do obecnego. Dodam też, że linia 61 jest skomunikowana z 55, a kiedyś pętla tego drugiego, była pętlą tego pierwszego. Tak więc uważam, że alternatywne połączenie nie powinno podlegać cięciom, na dodatek jest to jedyny autobus kursujący na tej trasie!!!
--- Szczecin..... European Union
> Cały czas mówimy o Twoim pomyśle wywalenia stamtąd 61 i 81, więc co tu > dookreślać?
OK :-)
> Nie od dziś wiadomo, że 61 należy mocno przystrzyc > między Cukrową a Podjuchami, a nie zostało to zrobione do dzisiaj tylko > z pewnych pozamerytorycznych powodów. A zamiast ciąć tylko na kawałku > trasy, lepiej jest pociąć na całej trasie, dziury wypełniając 61bis > (dopiero wówczas!).
> Przy okazji zwracam uwagę na początek popołudniowego szczytu, który z > bliżej niewyjaśnionych powodów przypada obecnie na linii 61 już na > godz. 12:30, podczas gdy na pozostałych liniach szczyt zaczyna się ok. > 14.
szkoda, że łatwiej ciąć, aniżeli rozładowywać obciążenie KM.
Czyżby decydenci dążyli do 100% wypełnienia autobusów, albo i nawet ponad wszelkie normy, co skądinąd ma często gęsto miejsce w szczecińskiej komunikacji.
Uwaga Twoja, w jakiejś części jest zasadna, jednakże owo połączenie będąc alternatywnym połączeniem Podjuch z Centrum miasta i odwrotnie, powinno być utrzymane w podobnym kształcie do obecnego. Dodam też, że linia 61 jest skomunikowana z 55, a kiedyś pętla tego drugiego, była pętlą tego pierwszego. Tak więc uważam, że alternatywne połączenie nie powinno podlegać cięciom, na dodatek jest to jedyny autobus kursujący na tej trasie!!!
--- Szczecin..... European Union
Re: ZDiTM konsultuje rozkład jazdy
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)