Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Jak BVG go "ładnie" poprosiło to zdaje się, że sprzedał... > jak widać duży może więcej.
Poniżej cytat z wypowiedzi pana Krzysztofa Olszewskiego dla Infobusa:
InfoBus: W tym roku zrealizujecie dostawę autobusów dla BVG Berlin z silnikami DAF. To dość nieoczekiwany zwrot akcji K.O. Dokładnie. Ale jest to efekt polityki MAN-a, który konsekwentnie odmawiał nam dostaw silników, które chciał Berlin. W końcu cierpliwość BVG się wyczerpała i zamówili jednostki DAF. Proszę sobie wyobrazić, że kilka tygodni temu dostaliśmy sygnał z Monachium, że zmieniła się polityka MAN dotycząca działalności poszczególnych spółek i dział silników jest gotowy realizować nasze zamówienia. Niestety ta decyzja została podjęta trochę za późno i teraz, aby homologować pojazd z nowym silnikiem MAN musimy poczekać na wyprodukowanie czujników do systemu kontroli OBD 2, które pojawią się na rynku dopiero w październiku 2007 r. Także realnie patrząc pierwsze Solarisy z jednostkami MAN Euro 4 opuszczą fabrykę dopiero na początku 2008 r. Generalnie jest to dobra informacja przede wszystkim dla niemieckich przewoźników, którzy często zamawiali leżące silniki MAN, ale myślę, że i część polskich przewoźników będzie zadowolona. Podsumowując, obecnie montujemy jednostki napędowe spełniające normę Euro 4 firm DAF i Cummins, natomiast silniki Euro 5 –z firmy DAF. Natomiast nie stosujemy silników IVECO, gdyż koncern nie dostarcza ich jeszcze do niezależnych producentów w całej Europie
Poniżej cytat z wypowiedzi pana Krzysztofa Olszewskiego dla Infobusa:
InfoBus: W tym roku zrealizujecie dostawę autobusów dla BVG Berlin z silnikami DAF. To dość nieoczekiwany zwrot akcji K.O. Dokładnie. Ale jest to efekt polityki MAN-a, który konsekwentnie odmawiał nam dostaw silników, które chciał Berlin. W końcu cierpliwość BVG się wyczerpała i zamówili jednostki DAF. Proszę sobie wyobrazić, że kilka tygodni temu dostaliśmy sygnał z Monachium, że zmieniła się polityka MAN dotycząca działalności poszczególnych spółek i dział silników jest gotowy realizować nasze zamówienia. Niestety ta decyzja została podjęta trochę za późno i teraz, aby homologować pojazd z nowym silnikiem MAN musimy poczekać na wyprodukowanie czujników do systemu kontroli OBD 2, które pojawią się na rynku dopiero w październiku 2007 r. Także realnie patrząc pierwsze Solarisy z jednostkami MAN Euro 4 opuszczą fabrykę dopiero na początku 2008 r. Generalnie jest to dobra informacja przede wszystkim dla niemieckich przewoźników, którzy często zamawiali leżące silniki MAN, ale myślę, że i część polskich przewoźników będzie zadowolona. Podsumowując, obecnie montujemy jednostki napędowe spełniające normę Euro 4 firm DAF i Cummins, natomiast silniki Euro 5 –z firmy DAF. Natomiast nie stosujemy silników IVECO, gdyż koncern nie dostarcza ich jeszcze do niezależnych producentów w całej Europie
Re: Nie dwa a cztery!
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)