Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez LLUZNIAK
konjo napisał(a):
> Ale trzeba przyznać, że nie jest tak jednoznacznie sformułowana > jak to się czasem zdarza w Polsce. :>
Racja, racja... Nawet nie napisali, że szerokość ma wynieść minimum 2,55 ;)
> Słusznie prawisz, oparłem się o troszeczkę dawniejsze czasy... a > swoją drogą to do SU12 II w specyfikacji mieli 3 biegowego Voitha > (jak u nas) albo 5 biegowego ZF.
Obecnie DIWA.5 (4 biegi), lub 6 biegów ZF'a (choć to pod zamawiającego na wyraźne zlecenie ponoć).
> Volvo pisze, że wstawia ZF 6...
Si.
> za > to MAN enigmatycznie pisze o 4 biegowym automacie :(
Również DIWA.5. MAN nawiązał krótko po wejściu Lion's City bardzo bliską współpracę z Voith'em i preferują ichne produkty jeśli chodzi o skrzynie, bo w zakresie zawieszenia to jednak dalej ścisła współpraca z ZF'em. Skrzynie ZF'a tylko na wyraźne życzenie klienta, lub w przypadkach, gdy muszą ostro zejść z ceną :P
> Ale trzeba przyznać, że nie jest tak jednoznacznie sformułowana > jak to się czasem zdarza w Polsce. :>
Racja, racja... Nawet nie napisali, że szerokość ma wynieść minimum 2,55 ;)
> Słusznie prawisz, oparłem się o troszeczkę dawniejsze czasy... a > swoją drogą to do SU12 II w specyfikacji mieli 3 biegowego Voitha > (jak u nas) albo 5 biegowego ZF.
Obecnie DIWA.5 (4 biegi), lub 6 biegów ZF'a (choć to pod zamawiającego na wyraźne zlecenie ponoć).
> Volvo pisze, że wstawia ZF 6...
Si.
> za > to MAN enigmatycznie pisze o 4 biegowym automacie :(
Również DIWA.5. MAN nawiązał krótko po wejściu Lion's City bardzo bliską współpracę z Voith'em i preferują ichne produkty jeśli chodzi o skrzynie, bo w zakresie zawieszenia to jednak dalej ścisła współpraca z ZF'em. Skrzynie ZF'a tylko na wyraźne życzenie klienta, lub w przypadkach, gdy muszą ostro zejść z ceną :P
Re: Przetarg
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK