Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez konjo 4
LLUZNIAK napisał(a):
> Nie no... Niech chociaż tę czwórkę mają - tymbardziej, że > ostatnio ponoć Voith spuścił z tonu jeśli chodzi o ich cenę.
Czwórka i owszem byłaby miła, ale znając specyfikację techniczną będzie to coś z katalogu producenta, bez udziwnień. Więc jak Voith (a takie SPAD brał nowe) to i pewnie wyjdzie trójka...
> Właśnie albo najnowsze czterobiegowe Voith'y D.5, albo te tajemnicze > cuda ZF Ecomat (diabli wiedzą ile biegów i jakie przełożenia).
Ano, DIWA 5 znalazła zastosowanie bodajże w zamówieniu na przeguby dla Krakowa. Tylko nie wiem czy nie dają jej w propozycji kompletu z mocniejszym silnikiem DAF-a. Coś się skrzaczyło na stronie Solarisa i nie mogę zajrzeć w aktualne specyfikacje. :( wrrr
> Nie koniecznie :> Można się jeszcze spodziewać D0836 w wersji LOH > (6,871 l) i to tak w MANach, jak i w S. ;) Swoją drogą to do > Solarisów pasowałoby technologicznie :P
Nie wiesz czy już się uporali z wersją stojącą tej jednostki? 280 KM leżąca trafia się w nowo zamawianych Lionsach. Jeżeli chodzi o same aspekty techniczne, to skoro wieża Solarki mieści "dwunastkę" D2866 to i chyba "dziesiątka" by weszła. ;)
-- No need to wrestle with your pride.
> Nie no... Niech chociaż tę czwórkę mają - tymbardziej, że > ostatnio ponoć Voith spuścił z tonu jeśli chodzi o ich cenę.
Czwórka i owszem byłaby miła, ale znając specyfikację techniczną będzie to coś z katalogu producenta, bez udziwnień. Więc jak Voith (a takie SPAD brał nowe) to i pewnie wyjdzie trójka...
> Właśnie albo najnowsze czterobiegowe Voith'y D.5, albo te tajemnicze > cuda ZF Ecomat (diabli wiedzą ile biegów i jakie przełożenia).
Ano, DIWA 5 znalazła zastosowanie bodajże w zamówieniu na przeguby dla Krakowa. Tylko nie wiem czy nie dają jej w propozycji kompletu z mocniejszym silnikiem DAF-a. Coś się skrzaczyło na stronie Solarisa i nie mogę zajrzeć w aktualne specyfikacje. :( wrrr
> Nie koniecznie :> Można się jeszcze spodziewać D0836 w wersji LOH > (6,871 l) i to tak w MANach, jak i w S. ;) Swoją drogą to do > Solarisów pasowałoby technologicznie :P
Nie wiesz czy już się uporali z wersją stojącą tej jednostki? 280 KM leżąca trafia się w nowo zamawianych Lionsach. Jeżeli chodzi o same aspekty techniczne, to skoro wieża Solarki mieści "dwunastkę" D2866 to i chyba "dziesiątka" by weszła. ;)
-- No need to wrestle with your pride.
So never mind the darkness.