Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez LLUZNIAK
konjo napisał(a):
> Czwórka i owszem byłaby miła, ale znając specyfikację techniczną > będzie to coś z katalogu producenta, bez udziwnień.
Gdzieś takowe widziałem jako "drugi" zestaw, więc kto wie?
> Więc jak Voith > (a takie SPAD brał nowe) to i pewnie wyjdzie trójka...
Lepsze to niż jakaś mechaniczna, no ale... :>
> Nie wiesz czy już się uporali z wersją stojącą tej jednostki? 280 > KM leżąca trafia się w nowo zamawianych Lionsach.
Stojąca też - "ostatnio" (czyt. w tym roku) nawet poszła jakaś większa partia tego do Niemiec (gdzie nie pamiętam).
> Jeżeli chodzi o > same aspekty techniczne, to skoro wieża Solarki mieści "dwunastkę" > D2866 to i chyba "dziesiątka" by weszła. ;)
By weszła, by weszła. Bardziej mi chodziło o LC ze stojącym silnikiem, jako rozwiązaniem już występującym w SPAD'zie.
> Czwórka i owszem byłaby miła, ale znając specyfikację techniczną > będzie to coś z katalogu producenta, bez udziwnień.
Gdzieś takowe widziałem jako "drugi" zestaw, więc kto wie?
> Więc jak Voith > (a takie SPAD brał nowe) to i pewnie wyjdzie trójka...
Lepsze to niż jakaś mechaniczna, no ale... :>
> Nie wiesz czy już się uporali z wersją stojącą tej jednostki? 280 > KM leżąca trafia się w nowo zamawianych Lionsach.
Stojąca też - "ostatnio" (czyt. w tym roku) nawet poszła jakaś większa partia tego do Niemiec (gdzie nie pamiętam).
> Jeżeli chodzi o > same aspekty techniczne, to skoro wieża Solarki mieści "dwunastkę" > D2866 to i chyba "dziesiątka" by weszła. ;)
By weszła, by weszła. Bardziej mi chodziło o LC ze stojącym silnikiem, jako rozwiązaniem już występującym w SPAD'zie.
Re: Nie dwa a cztery! [zbaczamy z tematu](...coraz bardziej)
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK