Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez LLUZNIAK
konjo napisał(a):
> Jakoś nie miałem przyjemności podróżować pojazdem z taki > sprzętem na pokładzie.
No w Europie są mało popularne. Ja miałem okazję przetestować jakiś stary model w niemieckim ikarusie i było całkiem całkiem... Płynność zmiany voith'a, a przełożenia ZF'a ;)
> Ja tam bym widział Voitha dla nowych busów - > w Solarkach 2551, 2552 i w Berlińczykach NL202/262 skrzynki działają > całkiem przyjemnie, a i trzy biegi nie doskwierają.
Nie no... Niech chociaż tę czwórkę mają - tymbardziej, że ostatnio ponoć Voith spuścił z tonu jeśli chodzi o ich cenę.
> Nie wiem co tam > Solaris montuje po wejściu E4,
Właśnie albo najnowsze czterobiegowe Voith'y D.5, albo te tajemnicze cuda ZF Ecomat (diabli wiedzą ile biegów i jakie przełożenia).
> ale fajnie by było - jeżeli będzie > założona zgodność silnikowa - żeby się pojawiły silniczki MAN-a > serii D20, 10 litrów... no bo jeżeli wygra Lion's City to raczej > się takie trafią. :]
Nie koniecznie :> Można się jeszcze spodziewać D0836 w wersji LOH (6,871 l) i to tak w MANach, jak i w S. ;) Swoją drogą to do Solarisów pasowałoby technologicznie :P
> Jakoś nie miałem przyjemności podróżować pojazdem z taki > sprzętem na pokładzie.
No w Europie są mało popularne. Ja miałem okazję przetestować jakiś stary model w niemieckim ikarusie i było całkiem całkiem... Płynność zmiany voith'a, a przełożenia ZF'a ;)
> Ja tam bym widział Voitha dla nowych busów - > w Solarkach 2551, 2552 i w Berlińczykach NL202/262 skrzynki działają > całkiem przyjemnie, a i trzy biegi nie doskwierają.
Nie no... Niech chociaż tę czwórkę mają - tymbardziej, że ostatnio ponoć Voith spuścił z tonu jeśli chodzi o ich cenę.
> Nie wiem co tam > Solaris montuje po wejściu E4,
Właśnie albo najnowsze czterobiegowe Voith'y D.5, albo te tajemnicze cuda ZF Ecomat (diabli wiedzą ile biegów i jakie przełożenia).
> ale fajnie by było - jeżeli będzie > założona zgodność silnikowa - żeby się pojawiły silniczki MAN-a > serii D20, 10 litrów... no bo jeżeli wygra Lion's City to raczej > się takie trafią. :]
Nie koniecznie :> Można się jeszcze spodziewać D0836 w wersji LOH (6,871 l) i to tak w MANach, jak i w S. ;) Swoją drogą to do Solarisów pasowałoby technologicznie :P
Re: Nie dwa a cztery! [zbaczamy z tematu](...coraz bardziej)
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK