Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez LLUZNIAK
konjo napisał(a):
> SORry, ale ten sprzęt to stylistyczna porażka...
Czemu? :> A chociażby NB12 (jedyny model, który pasowałby do przetargu) ma taki fajny ryjek przypominający bardziej taran, czy też inny pojazd opancerzony, a jeżeli autobus :> Do tego naszym malkontentom spodobałaby się dobra wymiana pasażerska poprzez czworo drzwi (w wersji standardowej) z wejściami o wysokości 360 mm każde, oraz stosunkowo mała jak na taki autobus ilość miejsc siedzących (24 + 9 składanych w stosunku do średniej 30-35) ;) Do tego skrzynka ZF'a o 6 biegach ze zintegrowanym retarderem, silnik Iveco (tu troche problem ze spełnieniem warunku "zgodności" mógłby być), autorska przednia oś skrętna, tylna oczywiście będąca napędową to portalówka wytworzona przez voith'a, do tego Vmax = 80 kmph i "piękna", a zarazem "ergonomiczna" deska :D
> SORry, ale ten sprzęt to stylistyczna porażka...
Czemu? :> A chociażby NB12 (jedyny model, który pasowałby do przetargu) ma taki fajny ryjek przypominający bardziej taran, czy też inny pojazd opancerzony, a jeżeli autobus :> Do tego naszym malkontentom spodobałaby się dobra wymiana pasażerska poprzez czworo drzwi (w wersji standardowej) z wejściami o wysokości 360 mm każde, oraz stosunkowo mała jak na taki autobus ilość miejsc siedzących (24 + 9 składanych w stosunku do średniej 30-35) ;) Do tego skrzynka ZF'a o 6 biegach ze zintegrowanym retarderem, silnik Iveco (tu troche problem ze spełnieniem warunku "zgodności" mógłby być), autorska przednia oś skrętna, tylna oczywiście będąca napędową to portalówka wytworzona przez voith'a, do tego Vmax = 80 kmph i "piękna", a zarazem "ergonomiczna" deska :D
Re: Nie dwa a cztery!
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK