Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez LLUZNIAK
MC napisał(a):
> Nie. Chodzi o to, że dzisiaj już się czwórek ZFa nie montuje > właściwie nigdzie.
Zgadza się.
> już o tym że w wyścigu Volvo z Voith'em vs > używany słabszy złom z ZFem to przeguby idą równo a solówki > zdecydowanie lepiej.
Kwestia dopasowania jeszcze do tego wszystkiego przełożenia mostu głównego. Albo dopasowujemy pod ekonomię, albo pod dynamikę, albo też próbujemy znaleźć złoty środek. Do tego też program swoje robi, więc takie porównanie samych skrzyń od strony praktycznej to nie bardzo chyba na miejscu jest ;) Conajwyżej można porównać przełożenia, choć tu pojawia się drobny problem z Voith'em ze względu na ich słynną hydrodynamiczną "jedynkę" o zmiennym przełożeniu :p
> Nie. Chodzi o to, że dzisiaj już się czwórek ZFa nie montuje > właściwie nigdzie.
Zgadza się.
> już o tym że w wyścigu Volvo z Voith'em vs > używany słabszy złom z ZFem to przeguby idą równo a solówki > zdecydowanie lepiej.
Kwestia dopasowania jeszcze do tego wszystkiego przełożenia mostu głównego. Albo dopasowujemy pod ekonomię, albo pod dynamikę, albo też próbujemy znaleźć złoty środek. Do tego też program swoje robi, więc takie porównanie samych skrzyń od strony praktycznej to nie bardzo chyba na miejscu jest ;) Conajwyżej można porównać przełożenia, choć tu pojawia się drobny problem z Voith'em ze względu na ich słynną hydrodynamiczną "jedynkę" o zmiennym przełożeniu :p
Re: Przetarg
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK