Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe autobusy dla SPA Dąbie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Nie dwa a cztery!
- Jest ogłoszenie o przetargu
wysłane przez (użytkownik usunięty)
LLUZNIAK napisał(a):
> Zgadza się.
Samo tak jakoś wyszło - zaczęli montować takie mosty że ten 4 bieg to sie przy 30 włącza (vide polickie NL283 z szóstkami)...
> Kwestia dopasowania jeszcze do tego wszystkiego przełożenia mostu > głównego. Albo dopasowujemy pod ekonomię, albo pod dynamikę, albo
O ile żeby wóz ze skrzynią Voith'a szedł super trzeba dać 6,2 o tyle dla ZF bez większej szkody może być 5,7, a i vmax będzie wyższy (gdy 6 biegów) lub taki sam (gdy 5 biegów) co Voith 4 biegi.
> też próbujemy znaleźć złoty środek. Do tego też program swoje > robi, więc takie porównanie samych skrzyń od strony praktycznej to
Eee tam. Właśnie w praktyce wychodzi co i jak jest poustawiane. Czy ustawienie z NL2232201-2205 jest ekonomiczne? Toż to wogle nie ma chęci jechać (a stać go na to żeby jakoś tam szedł) Volvo? To samo - słabe trójki w wypadku Voith'a, a dwójki i czwórki w wypadku ZFa. Czasami to aż się prosi żeby jeszcze nie zmieniało a tu nie "na złość" daje kolejny bieg. Podoba mi sie ustawienie skrzyni z 2871 tu na trójce jak trzeba to i do 65 trzyma.
P.S. Jeden z kiermanów mówił mi że jak mu nie idzie Volvo z Voith'em zimą na D z przystanku ruszyć to wtedy wciska 1 i ponoć ładnie rusza (w sensie nie ślizga się już) - psychologicznie mu coś poprawia czy rzeczywiście zmienia się coś w układzie napędowym(prócz odłączenia reszty biegów co zapobiega tylko zmianom 1 - 2 - 1 - 2 itd przy ruszaniu):>
-- jednym słowem - Volvo
> Zgadza się.
Samo tak jakoś wyszło - zaczęli montować takie mosty że ten 4 bieg to sie przy 30 włącza (vide polickie NL283 z szóstkami)...
> Kwestia dopasowania jeszcze do tego wszystkiego przełożenia mostu > głównego. Albo dopasowujemy pod ekonomię, albo pod dynamikę, albo
O ile żeby wóz ze skrzynią Voith'a szedł super trzeba dać 6,2 o tyle dla ZF bez większej szkody może być 5,7, a i vmax będzie wyższy (gdy 6 biegów) lub taki sam (gdy 5 biegów) co Voith 4 biegi.
> też próbujemy znaleźć złoty środek. Do tego też program swoje > robi, więc takie porównanie samych skrzyń od strony praktycznej to
Eee tam. Właśnie w praktyce wychodzi co i jak jest poustawiane. Czy ustawienie z NL2232201-2205 jest ekonomiczne? Toż to wogle nie ma chęci jechać (a stać go na to żeby jakoś tam szedł) Volvo? To samo - słabe trójki w wypadku Voith'a, a dwójki i czwórki w wypadku ZFa. Czasami to aż się prosi żeby jeszcze nie zmieniało a tu nie "na złość" daje kolejny bieg. Podoba mi sie ustawienie skrzyni z 2871 tu na trójce jak trzeba to i do 65 trzyma.
P.S. Jeden z kiermanów mówił mi że jak mu nie idzie Volvo z Voith'em zimą na D z przystanku ruszyć to wtedy wciska 1 i ponoć ładnie rusza (w sensie nie ślizga się już) - psychologicznie mu coś poprawia czy rzeczywiście zmienia się coś w układzie napędowym(prócz odłączenia reszty biegów co zapobiega tylko zmianom 1 - 2 - 1 - 2 itd przy ruszaniu):>
-- jednym słowem - Volvo
Re: Przetarg
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)