Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wysokie premie w ZDiTM
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wysokie premie w ZDiTM
wysłane przez Jasiek 36
Phobos napisał(a):
> I został zlikwidowany w ramach oszczędności. A teraz powiedz > mi, skąd wziąść pieniądze na ponowne utworzenie takiego > działu, skoro ZDiTM ma dziurę w budżecie? > Outsourcing jest po prostu tańszy.
No nie wiem czy tańszy, gdyż za badanie trzeba zapłacić pośrednikowi, w tym przypadku Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Komunikacji RP i trzeba było także zapłacić studentom, którzy liczyli pasażerów, a później wypełniali ankiety i w tym roku to niektórzy dalej robili badania więźby. Nie zapominając oczywiście o pracownikach etatowych, którzy będą teraz opracowywać nowe rozkłady jazdy.
> A nazwa akurat ma najwięcej wspólnego z jakością > świadczonych usług...
Ja nie mówię, że ma. Podałem tylko przykładowe nazwy, gdyby doszło do podziału :)
> Ponowny podział na drogi i > komunikację prawdopodobnie oznaczałby kolejne ucięcie > dotacji o dobre kilka milionów, kolejne cięcia w rozkładach.
A myślisz, że po badaniach potoków i więźby co teraz się kończą nie będzie zmian w sieci i cięć w rozkładach, skoro 51 linii dziennych z obecnych 62 przynosi straty?
> I został zlikwidowany w ramach oszczędności. A teraz powiedz > mi, skąd wziąść pieniądze na ponowne utworzenie takiego > działu, skoro ZDiTM ma dziurę w budżecie? > Outsourcing jest po prostu tańszy.
No nie wiem czy tańszy, gdyż za badanie trzeba zapłacić pośrednikowi, w tym przypadku Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Komunikacji RP i trzeba było także zapłacić studentom, którzy liczyli pasażerów, a później wypełniali ankiety i w tym roku to niektórzy dalej robili badania więźby. Nie zapominając oczywiście o pracownikach etatowych, którzy będą teraz opracowywać nowe rozkłady jazdy.
> A nazwa akurat ma najwięcej wspólnego z jakością > świadczonych usług...
Ja nie mówię, że ma. Podałem tylko przykładowe nazwy, gdyby doszło do podziału :)
> Ponowny podział na drogi i > komunikację prawdopodobnie oznaczałby kolejne ucięcie > dotacji o dobre kilka milionów, kolejne cięcia w rozkładach.
A myślisz, że po badaniach potoków i więźby co teraz się kończą nie będzie zmian w sieci i cięć w rozkładach, skoro 51 linii dziennych z obecnych 62 przynosi straty?