Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wysokie premie w ZDiTM
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wysokie premie w ZDiTM
wysłane przez LLUZNIAK
lukas napisał(a):
> ...A po zatrudnieniu > konduktorów jeżeli nawet autobusy i tramwaje trochę opustoszałyby > to zawsze można zmniejszyć częstotliwość kursów na > poszczególnych liniach.
No brawo... Narzekałeś powyżej na to, że coraz więcej ludzi przesiada się na samochody, prawda? To teraz przemyśl to wszystko co piszesz, bo sam sobie zaprzeczasz. Skoro chcesz zmniejszyć częstotliwość kursowania ze względu na spadek liczby pasażerów, który to ma być efektem uszczelnienia systemu pobierania opłat za przejazdy to chcesz zarazem sprawić, by KM była jeszcze mniej atrakcyjna dla przeciętnego pasażera, któremu to bardziej się będzie przesiąść na samochód. Im więcej osób tak zrobi tym mniej pasażerów będzie w KM i tym mniejszy dochód z biletów - czyli kolejne cięcia, tak? Tym sposobem doprowadzisz tylko do sytuacji, kiedy to KM będą jeździli tylko emeryci, renciści, uczniowie bez prawa jazdy i MKM (a i tu nie wszyscy, bo np. ja już dziś dzięki oszałamiającej częstotliwości kursowania jedynej linii na moim osiedlu, godziny wykonywania ostatniego kursu, oraz całej masy przesiadek wymaganych podczas dojazdu do moich celów często wybieram samochód).
> ...A po zatrudnieniu > konduktorów jeżeli nawet autobusy i tramwaje trochę opustoszałyby > to zawsze można zmniejszyć częstotliwość kursów na > poszczególnych liniach.
No brawo... Narzekałeś powyżej na to, że coraz więcej ludzi przesiada się na samochody, prawda? To teraz przemyśl to wszystko co piszesz, bo sam sobie zaprzeczasz. Skoro chcesz zmniejszyć częstotliwość kursowania ze względu na spadek liczby pasażerów, który to ma być efektem uszczelnienia systemu pobierania opłat za przejazdy to chcesz zarazem sprawić, by KM była jeszcze mniej atrakcyjna dla przeciętnego pasażera, któremu to bardziej się będzie przesiąść na samochód. Im więcej osób tak zrobi tym mniej pasażerów będzie w KM i tym mniejszy dochód z biletów - czyli kolejne cięcia, tak? Tym sposobem doprowadzisz tylko do sytuacji, kiedy to KM będą jeździli tylko emeryci, renciści, uczniowie bez prawa jazdy i MKM (a i tu nie wszyscy, bo np. ja już dziś dzięki oszałamiającej częstotliwości kursowania jedynej linii na moim osiedlu, godziny wykonywania ostatniego kursu, oraz całej masy przesiadek wymaganych podczas dojazdu do moich celów często wybieram samochód).
Re: Czyżby podział ZDiTM-u?
· 17 lat temu ·
LLUZNIAK