Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wysokie premie w ZDiTM
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Wysokie premie w ZDiTM
wysłane przez Jasiek 36
LLUZNIAK napisał(a):
> No brawo... Narzekałeś powyżej na to, że coraz więcej ludzi > przesiada się na samochody, prawda? To teraz przemyśl to wszystko co > piszesz, bo sam sobie zaprzeczasz.
A czy ja napisałem, że na pewno zmniejszy się liczba pasażerów w autobusach i tramwajach po zatrudnieniu konduktorów? To były tylko moje przypuszczenia co można byłoby zrobić, ale nie trzeba w razie takiej sytuacji. :)
> Skoro chcesz zmniejszyć > częstotliwość kursowania ze względu na spadek liczby pasażerów, > który to ma być efektem uszczelnienia systemu pobierania opłat za > przejazdy to chcesz zarazem sprawić, by KM była jeszcze mniej > atrakcyjna dla przeciętnego pasażera, któremu to bardziej się > będzie przesiąść na samochód.
O ile wiem to komunikacja miejska nie jest bezpłatna i ten kto nie chce płacić za bilet to niech sobie jeździ innym środkiem transportu albo chodzi na pieszo. A o atrakcyjności komunikacji miejskiej chyba nie świadczy fakt, czy kontole są przeprowadzane częściej czy rzadziej, ponieważ bilet powinno się zawsze kasować.
> bo np. ja już dziś dzięki > oszałamiającej częstotliwości kursowania jedynej linii na moim > osiedlu, godziny wykonywania ostatniego kursu, oraz całej masy > przesiadek wymaganych podczas dojazdu do moich celów często wybieram > samochód).
Ja też chciałbym, aby linie jeżdzące koło mojego domu, czyli 54 i 84 jeździły częściej, ale doskonale wiem, że jest to bez sensu, gdyż autobusy kursowałyby puste. W sumie to zobaczymy po rezultatach badań czy przypadkiem na tych liniach nie będzie jakiś cięć w rozkładach.
> No brawo... Narzekałeś powyżej na to, że coraz więcej ludzi > przesiada się na samochody, prawda? To teraz przemyśl to wszystko co > piszesz, bo sam sobie zaprzeczasz.
A czy ja napisałem, że na pewno zmniejszy się liczba pasażerów w autobusach i tramwajach po zatrudnieniu konduktorów? To były tylko moje przypuszczenia co można byłoby zrobić, ale nie trzeba w razie takiej sytuacji. :)
> Skoro chcesz zmniejszyć > częstotliwość kursowania ze względu na spadek liczby pasażerów, > który to ma być efektem uszczelnienia systemu pobierania opłat za > przejazdy to chcesz zarazem sprawić, by KM była jeszcze mniej > atrakcyjna dla przeciętnego pasażera, któremu to bardziej się > będzie przesiąść na samochód.
O ile wiem to komunikacja miejska nie jest bezpłatna i ten kto nie chce płacić za bilet to niech sobie jeździ innym środkiem transportu albo chodzi na pieszo. A o atrakcyjności komunikacji miejskiej chyba nie świadczy fakt, czy kontole są przeprowadzane częściej czy rzadziej, ponieważ bilet powinno się zawsze kasować.
> bo np. ja już dziś dzięki > oszałamiającej częstotliwości kursowania jedynej linii na moim > osiedlu, godziny wykonywania ostatniego kursu, oraz całej masy > przesiadek wymaganych podczas dojazdu do moich celów często wybieram > samochód).
Ja też chciałbym, aby linie jeżdzące koło mojego domu, czyli 54 i 84 jeździły częściej, ale doskonale wiem, że jest to bez sensu, gdyż autobusy kursowałyby puste. W sumie to zobaczymy po rezultatach badań czy przypadkiem na tych liniach nie będzie jakiś cięć w rozkładach.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.