Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dodatkowy przystanek na Struga
wysłane przez lhb178 19
Jasiek napisał(a):
> Ok bawimy się w złośliwości, zatem co trudnego w tym, aby > częstotliwość była wynikiem obiegu i liczb pojazdów.
No właśnie nic. Odwrotnie jest już trudniej.
> Proste co > nie? Chcecie dużą częstotliwość, to miasto daje pieniądze na > odpowiednią ilość brygad, taką aby postoje pozwalały na > niwelowanie opóźnień, których istnienia chyba nie zaprzeczysz?
Opóźnienia to normalna rzecz w transporcie.
> > Dużo linii tam, gdzie > > jest dużo miejsca na pętli, dłuższy postój tam gdzie punkt, > > No przecież nie krótsze postoje tam gdzie punkt, a dłuższe gdzie > punktu nie ma?
A potem zdziwienie, że autobusy jeżdżą parami albo przesiadki nie pasują.
> A jeśli tak, to przyjdziemy i zrobimy Wam na Klonowica > 5 toalety na czas. Załóżmy 4 minuty, jak na Basenie Górniczym dla > linii 84. Pasuje?
Na Placu Armii Krajowej 1 nie miałeś toalety na czas.
> Żadnych może to nie, ale to co jest obecnie to przerost formy nad > treścią, i nie tylko ja tak uważam. Powiedz mi np. Panie lhb178 po > co > z pętli Klucz kurs linii 533 i 64 w 6 minutowym odstępie? Czy to nie > marnowanie publicznych pieniędzy?
Nie wiem, nie znam wszystkich powiązań między kilkudziesięcioma tysiącami kursów. Zadawanie na forum tego typu pytań to też nie jest dobre rozwiązanie.
> A może tak wprowadzimy > odpowiedzialność finansową dla rozkładowców za bezsensowne kursy?
Wprowadzajcie.
> > żadnych łączonych linii tylko dziura, "to sobie > > poczekają", koordynacji brak. > > A czy obecnie jest wszędzie koordynacja? > Przykład linia 79 kurs z Jezierzyc dni powszednie godz. 9:27. Przyjazd > na Śmierdnicę 9:31. A odjazd linii 72 godz. 9:30. Ups niech sobie > poczekają? > Najpierw sprawdź a potem napisz.
Co mam sprawdzić? Nie skoordynujesz wszystkiego, w realnej sieci jest to (matematycznie, ekonomicznie) niemożliwe.
> > I czas jazdy taki, by zawsze było +1. > > Nie no lepiej taki -2.
Faktycznie, lepiej.
> Zresztą jestem > zdania, że dział rozkładów powinien wrócić do przewoźników.
Właśnie z tych względów, o których pisałem, nie powinien.
>Nie > byłoby takiego bajzlu przynajmniej, że zmiana jest na placu Rodła, > gdy zajezdnia na Struga.
Nie, lepiej na Kasztanach po 10,5 godzinach (przykład abstrakcyjny).
> Chcesz zapindalać wcześniej do pracy, to > dawaj...
No nie wiem, mnie tam zmiana na Rodła by pasowała :P
> zajezdnie szukają kierowców autobusów, ciekawe jak długo > byś był taki przemądrzały.
Nie jestem zainteresowany.
> Ok bawimy się w złośliwości, zatem co trudnego w tym, aby > częstotliwość była wynikiem obiegu i liczb pojazdów.
No właśnie nic. Odwrotnie jest już trudniej.
> Proste co > nie? Chcecie dużą częstotliwość, to miasto daje pieniądze na > odpowiednią ilość brygad, taką aby postoje pozwalały na > niwelowanie opóźnień, których istnienia chyba nie zaprzeczysz?
Opóźnienia to normalna rzecz w transporcie.
> > Dużo linii tam, gdzie > > jest dużo miejsca na pętli, dłuższy postój tam gdzie punkt, > > No przecież nie krótsze postoje tam gdzie punkt, a dłuższe gdzie > punktu nie ma?
A potem zdziwienie, że autobusy jeżdżą parami albo przesiadki nie pasują.
> A jeśli tak, to przyjdziemy i zrobimy Wam na Klonowica > 5 toalety na czas. Załóżmy 4 minuty, jak na Basenie Górniczym dla > linii 84. Pasuje?
Na Placu Armii Krajowej 1 nie miałeś toalety na czas.
> Żadnych może to nie, ale to co jest obecnie to przerost formy nad > treścią, i nie tylko ja tak uważam. Powiedz mi np. Panie lhb178 po > co > z pętli Klucz kurs linii 533 i 64 w 6 minutowym odstępie? Czy to nie > marnowanie publicznych pieniędzy?
Nie wiem, nie znam wszystkich powiązań między kilkudziesięcioma tysiącami kursów. Zadawanie na forum tego typu pytań to też nie jest dobre rozwiązanie.
> A może tak wprowadzimy > odpowiedzialność finansową dla rozkładowców za bezsensowne kursy?
Wprowadzajcie.
> > żadnych łączonych linii tylko dziura, "to sobie > > poczekają", koordynacji brak. > > A czy obecnie jest wszędzie koordynacja? > Przykład linia 79 kurs z Jezierzyc dni powszednie godz. 9:27. Przyjazd > na Śmierdnicę 9:31. A odjazd linii 72 godz. 9:30. Ups niech sobie > poczekają? > Najpierw sprawdź a potem napisz.
Co mam sprawdzić? Nie skoordynujesz wszystkiego, w realnej sieci jest to (matematycznie, ekonomicznie) niemożliwe.
> > I czas jazdy taki, by zawsze było +1. > > Nie no lepiej taki -2.
Faktycznie, lepiej.
> Zresztą jestem > zdania, że dział rozkładów powinien wrócić do przewoźników.
Właśnie z tych względów, o których pisałem, nie powinien.
>Nie > byłoby takiego bajzlu przynajmniej, że zmiana jest na placu Rodła, > gdy zajezdnia na Struga.
Nie, lepiej na Kasztanach po 10,5 godzinach (przykład abstrakcyjny).
> Chcesz zapindalać wcześniej do pracy, to > dawaj...
No nie wiem, mnie tam zmiana na Rodła by pasowała :P
> zajezdnie szukają kierowców autobusów, ciekawe jak długo > byś był taki przemądrzały.
Nie jestem zainteresowany.