Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dodatkowy przystanek na Struga
wysłane przez Jasiek 36
Mareczek napisał(a):
> Nikt nie karze kierowcy za opóźnienia z powodu > świateł/samochodów/innych zdarzeń losowych etc.
Nie do końca, załóżmy jedziesz 93 około 60 minut, przyjeżdżasz na Basen Górniczy opóźniony z 3 minuty, bo na odcinku Bagienna - Wiosenna organizator nie założył, że są światła, które przepuszczają na jednym cyklu tylko 3, 4 pojazdy. Przestoisz jeden cykl to jest -2. No i kierowca chce do WC, ale zostało mu 3 minuty do odjazdu jako 73. Idzie do punktu zajmuje mu to około 5 minut. I ma -2, przyjeżdża nadzór i? W załączniku do umowy opóźniony odjazd z przystanku początkowego >1 i >3 jest karany. Odpowiednio 40 zł i 80 zł. I właśnie o takie szanowanie prowadzących mi chodzi, zapewniajmy postoje wyrównawcze min. 10 min. (jak np. na 73, 93 , 72, bo przejazdów kolejowych nigdy nie przewidzisz) lub opracowujmy czasy przejazdu odzwierciedlające faktyczny czas przejazdu. Koniec kropka jakby to powiedział użytkownik mkubien. Co do przykładu linii to był tylko przykład, bo czas przejazdu linii 73/93 przy ostatniej zmianie rozkładu się urealnił. Problemem jest wspomniana sygnalizacja świetlna, no i przejazdy kolejowe, ale to drugie nie do wykluczenia.
> Nikt nie karze kierowcy za opóźnienia z powodu > świateł/samochodów/innych zdarzeń losowych etc.
Nie do końca, załóżmy jedziesz 93 około 60 minut, przyjeżdżasz na Basen Górniczy opóźniony z 3 minuty, bo na odcinku Bagienna - Wiosenna organizator nie założył, że są światła, które przepuszczają na jednym cyklu tylko 3, 4 pojazdy. Przestoisz jeden cykl to jest -2. No i kierowca chce do WC, ale zostało mu 3 minuty do odjazdu jako 73. Idzie do punktu zajmuje mu to około 5 minut. I ma -2, przyjeżdża nadzór i? W załączniku do umowy opóźniony odjazd z przystanku początkowego >1 i >3 jest karany. Odpowiednio 40 zł i 80 zł. I właśnie o takie szanowanie prowadzących mi chodzi, zapewniajmy postoje wyrównawcze min. 10 min. (jak np. na 73, 93 , 72, bo przejazdów kolejowych nigdy nie przewidzisz) lub opracowujmy czasy przejazdu odzwierciedlające faktyczny czas przejazdu. Koniec kropka jakby to powiedział użytkownik mkubien. Co do przykładu linii to był tylko przykład, bo czas przejazdu linii 73/93 przy ostatniej zmianie rozkładu się urealnił. Problemem jest wspomniana sygnalizacja świetlna, no i przejazdy kolejowe, ale to drugie nie do wykluczenia.