Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Dodatkowy przystanek na Struga
wysłane przez Tatra108 10
Mareczek napisał(a):
> BTW, w Krakowie postoje w szczycie na głównych trasach zaczynają > się od 15 minut.
Na mniej uczęszczanych typu "baliczanka" 292 jest 8 minut pod dworcem i 16 minut pod lotniskiem. I żeby było ciekawie to "baliczanka" ma podobną długość do naszego 72, trafia na korki w kilku miejscach na korki i światła, choćby aleja Słowackiego przy Łobzowskiej (światła), Plac Inwalidów (korki), skrzyżowanie Mickiewicza z Focha (światła i korki w stronę AGH). Później problemem jest tylko wyjazd z Balic spod lotniska. Na tym wszystkim traci po około 5 minut w stronę "Dworca Głównego Wschód" i jakieś 6 minut w stronę "Balic Airport". To wszystko powoduje, że postój na końcowym co prawda jest ograniczony, ale kierowca ma tą możliwość skorzystania z ubikacji czy zapalenia papierosa pod lotniskiem. Tam też mają swój punkt, gdzie mogą zjeść na spokojnie, przyrządzić kawę / herbatę. Pętla pod dworcem jest tylko "przelotowa", aby wysadzić i zabrać z powrotem pasażerów. Tak też powinno być w Szczecinie, choćby na wspomnianym wcześniej 71. Krótko na Basenie, a dłużej na Słonecznym. No i na 72 też by się coś takiego przydało, a nie taki cudaczny rozkład jaki jest teraz. Można brać przykład z bogatszych miast? Można.
-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda
> BTW, w Krakowie postoje w szczycie na głównych trasach zaczynają > się od 15 minut.
Na mniej uczęszczanych typu "baliczanka" 292 jest 8 minut pod dworcem i 16 minut pod lotniskiem. I żeby było ciekawie to "baliczanka" ma podobną długość do naszego 72, trafia na korki w kilku miejscach na korki i światła, choćby aleja Słowackiego przy Łobzowskiej (światła), Plac Inwalidów (korki), skrzyżowanie Mickiewicza z Focha (światła i korki w stronę AGH). Później problemem jest tylko wyjazd z Balic spod lotniska. Na tym wszystkim traci po około 5 minut w stronę "Dworca Głównego Wschód" i jakieś 6 minut w stronę "Balic Airport". To wszystko powoduje, że postój na końcowym co prawda jest ograniczony, ale kierowca ma tą możliwość skorzystania z ubikacji czy zapalenia papierosa pod lotniskiem. Tam też mają swój punkt, gdzie mogą zjeść na spokojnie, przyrządzić kawę / herbatę. Pętla pod dworcem jest tylko "przelotowa", aby wysadzić i zabrać z powrotem pasażerów. Tak też powinno być w Szczecinie, choćby na wspomnianym wcześniej 71. Krótko na Basenie, a dłużej na Słonecznym. No i na 72 też by się coś takiego przydało, a nie taki cudaczny rozkład jaki jest teraz. Można brać przykład z bogatszych miast? Można.
-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.