Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Rdzewiejący "Helmut" stoi w zajezdni Pogodno. Obok...
wysłane przez paki
raper99 napisał(a):
> Nie ma co narzekać, nawet te 2 linie to jakiś "zaczyn" aby kiedyś > jeździły na następnych. Natomiast negatywnym jest to , że nie ma > systematycznej modernizacji torowisk, ktorych stan jest fatalny, chyba > najgorszy w Polsce, co uniemożliwia rzeczywiście wysłanie takiego > taboru na inne linie.
Wiesz, nie oczekuję, że z dnia na dzień miasto wyremontuje resztę "trójki", całą "dwunastkę" i okolice Stoczni Szczecińskiej, aby popularne czy ważne linie również miały dostęp do niskich podłóg. Skoro nie stać nas na ogromne remonty, wypadałoby przygotować jakąś alternatywę. Niestety alternatywą jest transport prywatny, albo kombinowanie z przesiadkami autobusowymi.
> Biorąc pod uwagę zakres wykonanej modernizacji T6 i KT4 przez > Bombardiera i ich cenę to dobra inwestycja. W kwestii niskopodłogowej > wstawki do KT4 uważam że to zły pomysł. Wozy pochodzą z lat > 1985-1987, mają 25-27 lat.
Zauważ, że TS-y zakładają żywotność Tatr na 10 lat bez remontu kapitalnego (vide ogłoszenie o poszukiwaniu taboru na stronie TS). Także nasze żółtki jeszcze trochę pokręcą się po mieście. Mając do dyspozycji unijne dofinansowanie, przewoźników z podobnymi rozwiązaniami na wyciągnięcie ręki, można było chociaż spróbować. Skoro w Krakowie da się, w Poznaniu też, Łódź przymierza się do modernizacji a la Moderus Beta, to dlaczego u nas jest to niemożliwe? Inna grawitacja? Gorsze powietrze?
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
> Nie ma co narzekać, nawet te 2 linie to jakiś "zaczyn" aby kiedyś > jeździły na następnych. Natomiast negatywnym jest to , że nie ma > systematycznej modernizacji torowisk, ktorych stan jest fatalny, chyba > najgorszy w Polsce, co uniemożliwia rzeczywiście wysłanie takiego > taboru na inne linie.
Wiesz, nie oczekuję, że z dnia na dzień miasto wyremontuje resztę "trójki", całą "dwunastkę" i okolice Stoczni Szczecińskiej, aby popularne czy ważne linie również miały dostęp do niskich podłóg. Skoro nie stać nas na ogromne remonty, wypadałoby przygotować jakąś alternatywę. Niestety alternatywą jest transport prywatny, albo kombinowanie z przesiadkami autobusowymi.
> Biorąc pod uwagę zakres wykonanej modernizacji T6 i KT4 przez > Bombardiera i ich cenę to dobra inwestycja. W kwestii niskopodłogowej > wstawki do KT4 uważam że to zły pomysł. Wozy pochodzą z lat > 1985-1987, mają 25-27 lat.
Zauważ, że TS-y zakładają żywotność Tatr na 10 lat bez remontu kapitalnego (vide ogłoszenie o poszukiwaniu taboru na stronie TS). Także nasze żółtki jeszcze trochę pokręcą się po mieście. Mając do dyspozycji unijne dofinansowanie, przewoźników z podobnymi rozwiązaniami na wyciągnięcie ręki, można było chociaż spróbować. Skoro w Krakowie da się, w Poznaniu też, Łódź przymierza się do modernizacji a la Moderus Beta, to dlaczego u nas jest to niemożliwe? Inna grawitacja? Gorsze powietrze?
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Re: Przyszłość
· 11 lat temu ·
paki