Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przegubowe Volvo na przystanku "Kołłątaja"
wysłane przez Phobos 17
> A jak jest proponowane (i wdrażane) > rozwiązanie ułatwiające ruch samochodowy i pieszy
Samochodowy? Przecież przejście dla pieszych przez Wyzwolenia ciągle będzie! A to tam tworzą się największe korki! Korek zostanie po prostu przesunięty o jakieś 100 metrów bliżej centrum dzięki czemu utkną w nim też tramwaje.
Pieszy? Przeciskanie się gdzieś pomiędzy tym dziwnym kompleksem handlowym, a targowiskiem, 100 metrów spacerku od ronda do przejścia, żeby przejść przez Wyzwolenia - to jest Twoim zdaniem ułatwienie?
> zwiększy to > bezpieczeństwo i jednych i drugich, to zaraz znajdzie się ktoś kto > powie że to ruch przeciw pieszym :/
A przepraszam, na czym ma polegać zwiększenie bezpieczeństwa? Zdaje się, że na przejściu przez Wyzwolenia ma być sygnalizacja dla pieszych? Czyli nagle pół tramwaju z niego wysada (lekko licząc 100 ludzi) i stoi na chodniku o szerokości 1,5 metra pomiędzy tramwajami, a przejeżdżającymi samochodami. I to jest dla ciebie bezpieczeństwo?
Więc jak widać jest do wyboru - sygnalizacja (i prawdopodobnie mniejsze korki) kosztem pasażerów lub brak sygnalizacji kosztem pasażerów stojących w tramwaju w korku.
Typowo szczecińska paranoja.
-- Jestem jak Tefal - myślę o wszystkim
Samochodowy? Przecież przejście dla pieszych przez Wyzwolenia ciągle będzie! A to tam tworzą się największe korki! Korek zostanie po prostu przesunięty o jakieś 100 metrów bliżej centrum dzięki czemu utkną w nim też tramwaje.
Pieszy? Przeciskanie się gdzieś pomiędzy tym dziwnym kompleksem handlowym, a targowiskiem, 100 metrów spacerku od ronda do przejścia, żeby przejść przez Wyzwolenia - to jest Twoim zdaniem ułatwienie?
> zwiększy to > bezpieczeństwo i jednych i drugich, to zaraz znajdzie się ktoś kto > powie że to ruch przeciw pieszym :/
A przepraszam, na czym ma polegać zwiększenie bezpieczeństwa? Zdaje się, że na przejściu przez Wyzwolenia ma być sygnalizacja dla pieszych? Czyli nagle pół tramwaju z niego wysada (lekko licząc 100 ludzi) i stoi na chodniku o szerokości 1,5 metra pomiędzy tramwajami, a przejeżdżającymi samochodami. I to jest dla ciebie bezpieczeństwo?
Więc jak widać jest do wyboru - sygnalizacja (i prawdopodobnie mniejsze korki) kosztem pasażerów lub brak sygnalizacji kosztem pasażerów stojących w tramwaju w korku.
Typowo szczecińska paranoja.
-- Jestem jak Tefal - myślę o wszystkim
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.