Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przegubowe Volvo na przystanku "Kołłątaja"
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Phobos napisał(a):
> Samochodowy? Przecież przejście dla pieszych przez Wyzwolenia ciągle > będzie! A to tam tworzą się największe korki! Korek zostanie po
których da się bezproblemowo praktycznie uniknąć stosując trasę taką jaką wybiera i tak wielu kierowców B. Jadą przez Ofiar Oświęcimia.
> prostu przesunięty o jakieś 100 metrów bliżej centrum dzięki czemu > utkną w nim też tramwaje.
Nie utkną. Przejście przed wjazdem na rondo jest tylko jedną rzeczą któa zatrzymuje samochody. Drugą jest sam wjazd na rondo. Po dodaniu dwóch utrudnień zwłaszcza o takim natężwniu ruchu powoduje korki. Jeśli je rozłożymy możliwe będzie uniknięcie korków.
> Pieszy? Przeciskanie się gdzieś pomiędzy tym dziwnym kompleksem > handlowym, a targowiskiem, 100 metrów spacerku od ronda do przejścia, > żeby przejść przez Wyzwolenia - to jest Twoim zdaniem ułatwienie?
Już napisałem, że o tej kładce trzeba było pomyśleć wcześniej i żeby była bliżej ronda. A projekty ktoś w tym mieście zatwierdza nieprawdaż?
> A przepraszam, na czym ma polegać zwiększenie bezpieczeństwa? Zdaje > się, że na przejściu przez Wyzwolenia ma być sygnalizacja dla
Na tym, że wreszcie będziesz mógł nad Staszica chodzićdo woli tam i z powrotem i nikt nikogo już nie potrąci, nie będziesz musiał patrzeć czy coś nie jedzie tylko spokojnie iść, a że przy okazji teżskorzystają kierowcy samochodów to już trzeba na nich wsiąść :/
> pieszych? Czyli nagle pół tramwaju z niego wysada (lekko licząc 100 > ludzi) i stoi na chodniku o szerokości 1,5 metra pomiędzy tramwajami,
I tak jest na bramie portowej i jakoś może być. Tylko tutaj trzeba nagle narobić mnóstwa problemów w myśl zasady żeby tylko pokrzyczeć jak coś zyskają kierowcy, a wszystko co ZYSKUJĄ piesi trzeba przedstawić jako ich ewidentną stratęi krzywdę.
> a przejeżdżającymi samochodami. I to jest dla ciebie > bezpieczeństwo?
Trzeba byłó zbudować całe skrzyżowanie porządnie od razu to problemów by nie było. Wszędzie w centrach miast na przejściach są światła tylko w Szczecinie jak mają zamontować światła to raban sie podnosi. -- jednym słowem - Volvo
> Samochodowy? Przecież przejście dla pieszych przez Wyzwolenia ciągle > będzie! A to tam tworzą się największe korki! Korek zostanie po
których da się bezproblemowo praktycznie uniknąć stosując trasę taką jaką wybiera i tak wielu kierowców B. Jadą przez Ofiar Oświęcimia.
> prostu przesunięty o jakieś 100 metrów bliżej centrum dzięki czemu > utkną w nim też tramwaje.
Nie utkną. Przejście przed wjazdem na rondo jest tylko jedną rzeczą któa zatrzymuje samochody. Drugą jest sam wjazd na rondo. Po dodaniu dwóch utrudnień zwłaszcza o takim natężwniu ruchu powoduje korki. Jeśli je rozłożymy możliwe będzie uniknięcie korków.
> Pieszy? Przeciskanie się gdzieś pomiędzy tym dziwnym kompleksem > handlowym, a targowiskiem, 100 metrów spacerku od ronda do przejścia, > żeby przejść przez Wyzwolenia - to jest Twoim zdaniem ułatwienie?
Już napisałem, że o tej kładce trzeba było pomyśleć wcześniej i żeby była bliżej ronda. A projekty ktoś w tym mieście zatwierdza nieprawdaż?
> A przepraszam, na czym ma polegać zwiększenie bezpieczeństwa? Zdaje > się, że na przejściu przez Wyzwolenia ma być sygnalizacja dla
Na tym, że wreszcie będziesz mógł nad Staszica chodzićdo woli tam i z powrotem i nikt nikogo już nie potrąci, nie będziesz musiał patrzeć czy coś nie jedzie tylko spokojnie iść, a że przy okazji teżskorzystają kierowcy samochodów to już trzeba na nich wsiąść :/
> pieszych? Czyli nagle pół tramwaju z niego wysada (lekko licząc 100 > ludzi) i stoi na chodniku o szerokości 1,5 metra pomiędzy tramwajami,
I tak jest na bramie portowej i jakoś może być. Tylko tutaj trzeba nagle narobić mnóstwa problemów w myśl zasady żeby tylko pokrzyczeć jak coś zyskają kierowcy, a wszystko co ZYSKUJĄ piesi trzeba przedstawić jako ich ewidentną stratęi krzywdę.
> a przejeżdżającymi samochodami. I to jest dla ciebie > bezpieczeństwo?
Trzeba byłó zbudować całe skrzyżowanie porządnie od razu to problemów by nie było. Wszędzie w centrach miast na przejściach są światła tylko w Szczecinie jak mają zamontować światła to raban sie podnosi. -- jednym słowem - Volvo
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Przegubowe Volvo na przystanku "Kołłątaja"
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)