Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Odpowiedzi na pytania do przetargu w SPA Klonowica
Do przetargu na autobusy dla SPA Klonowica pojawiły się pytania producentów i odpowiedzi spółki.
end napisał(a):
> > W trosce o ludzi i o ich > > poczucie estetyki specjalnie wydłuża cykle produkcyjne? > > A po czym wnioskujesz, że specjalnie?
No skoro staranniejsze dokręcenie kilku rurek i lepsze zamocowanie uszczelek trwa ponad miesiąc dłużej to albo nie posiadają wykwalifikowanej kadry pracowniczej, albo robią to specjalnie.
> Mieliśmy ostatnio przykłady dość marnej jakości Solarisa.
A ja powiem więcej, te przykłady będą się mnożyć i nie jest ważne czy będą dotyczyły Solarisa, MAN-a, Volvo czy Mercedesa. Będą miały miejsce ponieważ wynikają z normalnej eksploatacji autobusu, zwłaszcza na naszych drogach.
> Odkryłeś Amerykę. Gratuluje!
Mów mi Kolumb ;)
> Nikt Ci nie każe czytać tych "zboczonych" analiz. Ale zachowujesz > się tak jakby to był Twój obowiązek. To forum jest między innymi > po to, aby dokonywać takich analiz. I to czy Ci się one podobają czy > nie, mam głęboko gdzieś.
Ja wyraziłem zdanie z pozycji zwykłego Kowalskiego i to forum też temu służy. Jak widać nie masz mojego zdania gdzieś, skoro odpowiedziałeś na nie i swoje 3 grosze dodałeś.
> Jest tańszy, ale na pewno nie o tyle autobusów. Dla przykładu w > Poznaniu na 75 autobusów różnica w cenie między ofertą MANa a > Solarisa wynosiła nieco ponad 0,5 mln zł. To nawet nie jest jedna > solówka...
Dlatego też napisałem przykładowo. A te 500.000 PLN można spokojnie przeznaczyć m.in. na podwyżki dla kierowców z czego będą na pewno zadowoleni.
> > Te MAN-y SPPK też pozostawiają sporo do życzenia. > > Tylko ciekawe czy takie były na początku. I ciekawe czyja to wina.
MAN-a i SPPK
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
> > W trosce o ludzi i o ich > > poczucie estetyki specjalnie wydłuża cykle produkcyjne? > > A po czym wnioskujesz, że specjalnie?
No skoro staranniejsze dokręcenie kilku rurek i lepsze zamocowanie uszczelek trwa ponad miesiąc dłużej to albo nie posiadają wykwalifikowanej kadry pracowniczej, albo robią to specjalnie.
> Mieliśmy ostatnio przykłady dość marnej jakości Solarisa.
A ja powiem więcej, te przykłady będą się mnożyć i nie jest ważne czy będą dotyczyły Solarisa, MAN-a, Volvo czy Mercedesa. Będą miały miejsce ponieważ wynikają z normalnej eksploatacji autobusu, zwłaszcza na naszych drogach.
> Odkryłeś Amerykę. Gratuluje!
Mów mi Kolumb ;)
> Nikt Ci nie każe czytać tych "zboczonych" analiz. Ale zachowujesz > się tak jakby to był Twój obowiązek. To forum jest między innymi > po to, aby dokonywać takich analiz. I to czy Ci się one podobają czy > nie, mam głęboko gdzieś.
Ja wyraziłem zdanie z pozycji zwykłego Kowalskiego i to forum też temu służy. Jak widać nie masz mojego zdania gdzieś, skoro odpowiedziałeś na nie i swoje 3 grosze dodałeś.
> Jest tańszy, ale na pewno nie o tyle autobusów. Dla przykładu w > Poznaniu na 75 autobusów różnica w cenie między ofertą MANa a > Solarisa wynosiła nieco ponad 0,5 mln zł. To nawet nie jest jedna > solówka...
Dlatego też napisałem przykładowo. A te 500.000 PLN można spokojnie przeznaczyć m.in. na podwyżki dla kierowców z czego będą na pewno zadowoleni.
> > Te MAN-y SPPK też pozostawiają sporo do życzenia. > > Tylko ciekawe czy takie były na początku. I ciekawe czyja to wina.
MAN-a i SPPK
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
Re: MAN
· 14 lat temu ·
MarcinB