Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Odpowiedzi na pytania do przetargu w SPA Klonowica
Do przetargu na autobusy dla SPA Klonowica pojawiły się pytania producentów i odpowiedzi spółki.
Mr_Reaper napisał(a):
> No skoro staranniejsze dokręcenie kilku rurek i lepsze zamocowanie > uszczelek trwa ponad miesiąc dłużej to albo nie posiadają > wykwalifikowanej kadry pracowniczej, albo robią to specjalnie.
A powiedz jeszcze Kolumbie, skąd znasz dokładny proces produkcyjny MANa? Chętnie się z tym procesem zapoznam. Na pewno proces produkcji jest optymalny - tak aby wypuścić jak najmniejszą liczbę bubli.
> Ja wyraziłem zdanie z pozycji zwykłego Kowalskiego i to forum też > temu służy. Jak widać nie masz mojego zdania gdzieś, skoro > odpowiedziałeś na nie i swoje 3 grosze dodałeś.
Tylko, że rzadkością jest, że akurat zwykły Kowalski czyta to co się dzieje na tym forum, więc dyskusje o "rurkach i uszczelkach" są tutaj jak najbardziej na miejscu. Odpowiedź na posta nie przesądza o moim stosunku do Twojej wypowiedzi.
> Dlatego też napisałem przykładowo. A te 500.000 PLN można spokojnie > przeznaczyć m.in. na podwyżki dla kierowców z czego będą na pewno > zadowoleni.
A potem wydać kolejne X razy 500.000 na wieczne naprawy psujących się bubli. Przy tylu autobusach 500.000 to prawie nic.
> MAN-a i SPPK
Tylko ciekawe jeszcze w jakich proporcjach. :>
-- андекалбин
> No skoro staranniejsze dokręcenie kilku rurek i lepsze zamocowanie > uszczelek trwa ponad miesiąc dłużej to albo nie posiadają > wykwalifikowanej kadry pracowniczej, albo robią to specjalnie.
A powiedz jeszcze Kolumbie, skąd znasz dokładny proces produkcyjny MANa? Chętnie się z tym procesem zapoznam. Na pewno proces produkcji jest optymalny - tak aby wypuścić jak najmniejszą liczbę bubli.
> Ja wyraziłem zdanie z pozycji zwykłego Kowalskiego i to forum też > temu służy. Jak widać nie masz mojego zdania gdzieś, skoro > odpowiedziałeś na nie i swoje 3 grosze dodałeś.
Tylko, że rzadkością jest, że akurat zwykły Kowalski czyta to co się dzieje na tym forum, więc dyskusje o "rurkach i uszczelkach" są tutaj jak najbardziej na miejscu. Odpowiedź na posta nie przesądza o moim stosunku do Twojej wypowiedzi.
> Dlatego też napisałem przykładowo. A te 500.000 PLN można spokojnie > przeznaczyć m.in. na podwyżki dla kierowców z czego będą na pewno > zadowoleni.
A potem wydać kolejne X razy 500.000 na wieczne naprawy psujących się bubli. Przy tylu autobusach 500.000 to prawie nic.
> MAN-a i SPPK
Tylko ciekawe jeszcze w jakich proporcjach. :>
-- андекалбин
Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew