Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Odpowiedzi na pytania do przetargu w SPA Klonowica
Do przetargu na autobusy dla SPA Klonowica pojawiły się pytania producentów i odpowiedzi spółki.
konjo napisał(a):
> A Mr_Reaper sobie pewnie zakłada, tak jak niektórzy zakładają na > podstawie śrubek, że gdzieś indziej czytaj w Solarisie proces > produkcji jest nieoptymalny.
Ja nic nie zakładam, ja to wiem, że wszędzie pracują ludzie i jako tacy dopuszczają pewne niedoróbki.
> Powiem tak: śmieszy mnie ciągłe > biadolenie na polskie firmy autobusowe, czego by nie wykonały i jak by > nie wykonały... A gdzie wnikliwa analiza kiwających się na boki > nadwozi Volvo? Gdzie rozklejające się łączenia wykładzin > podłogowych? Gdzie luźne rurki do wspierania się przy zejściu ze > schodów w MAN-ie NL223? A gdzie jakość skrzypiących przegubów? > Zapomniałoby się przecież to wszystko jest dziełem MAN-a lub > Volvo... (tu należy paść na kolana...)
Od siebie dodam obcierające się rurki na przegubie w SG313, które w dłuższym użytkowaniu mogą doprowadzić do utraty palców wśród pasażerów. Dla wnikliwych, tzw "zboczonych" MKM-ów zadanie bojowe. Zobaczcie przegub w tych autobusach i zobaczycie, że przy ostrym skręcie, vide Wilcza za wiaduktem, te rurki się obcierają o siebie. Tak być nie powinno. Powtarzam, każdy autobus jest dobry, ale nie wmówicie mi że Berlin, Ateny i wiele innych miast w Świecie może być tak ślepych.
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
> A Mr_Reaper sobie pewnie zakłada, tak jak niektórzy zakładają na > podstawie śrubek, że gdzieś indziej czytaj w Solarisie proces > produkcji jest nieoptymalny.
Ja nic nie zakładam, ja to wiem, że wszędzie pracują ludzie i jako tacy dopuszczają pewne niedoróbki.
> Powiem tak: śmieszy mnie ciągłe > biadolenie na polskie firmy autobusowe, czego by nie wykonały i jak by > nie wykonały... A gdzie wnikliwa analiza kiwających się na boki > nadwozi Volvo? Gdzie rozklejające się łączenia wykładzin > podłogowych? Gdzie luźne rurki do wspierania się przy zejściu ze > schodów w MAN-ie NL223? A gdzie jakość skrzypiących przegubów? > Zapomniałoby się przecież to wszystko jest dziełem MAN-a lub > Volvo... (tu należy paść na kolana...)
Od siebie dodam obcierające się rurki na przegubie w SG313, które w dłuższym użytkowaniu mogą doprowadzić do utraty palców wśród pasażerów. Dla wnikliwych, tzw "zboczonych" MKM-ów zadanie bojowe. Zobaczcie przegub w tych autobusach i zobaczycie, że przy ostrym skręcie, vide Wilcza za wiaduktem, te rurki się obcierają o siebie. Tak być nie powinno. Powtarzam, każdy autobus jest dobry, ale nie wmówicie mi że Berlin, Ateny i wiele innych miast w Świecie może być tak ślepych.
-- ...Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją, oszołom ich swoją głupotą...
Re: MAN
· 14 lat temu ·
MarcinB