Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
A wieś tańczy i śpiewa...
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- A wieś tańczy i śpiewa...
- Linia 65 na objeździe
wysłane przez Jasiek 36
mxk napisał(a):
> No właśnie - czy w Solarisie (myślę o SU12) jest dostępna > wersja CG: 1 przy pierwszych drzwiach, 2 przy drugich i > 2 przy trzecich? > Jak widać na zdjęciach jest coś za coś.
W SU 12 i SU 18 dla SPAK te z najnowszej partii mają tak: 1 drzwi - 0 przycisków CG (zewnątrz) i 1 (wewnątrz); 2 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 3 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2(wewnątrz); 4 drzwi - 2(na zewnątrz) i 2 (wewnątrz). Dodatkowo za poręczą mocującą automat do biletów (zła lokalizacja) jest przycisk dla osób z wózkami dziecięcymi, umożliwiający powiadomienie kierowcy o chęci wysiadki. SPAD : 1 drzwi - 0 przycisków CG (na zewnątrz) i 0 (wewnątrz); 2 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 3 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 4 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz). Dodatkowo nie ma w ogóle przycisku dla osób z wózkami dziecięcymi, umożliwiającego powiadomienie kierowcy o chęci wysiadki.
Kierownictwo spółek dba o ciepło dla kierowców, jednak nie chce już zrozumieć, że pasażerom też jest zimno na pętlach, podczas -10 stopni Celsjusza, przy otwartych cały czas podczas postoju, choć jednych drzwiach. Nic nie da załączenie przyzwolenia otwierania drzwi przez pasażerów, bo po otwarciu tych drzwi i tak się same nie zamkną. A nie chcę mi się wierzyć w to, iż każdy kierowca będzie je za każdym razem zamykał. I tak chcemy przekonać kierowców samochodów osobowych do przesiadki do wychładzanych niepotrzebnie nowiutkich Solarisów? Od razu widać, że władze spółek pewnie nie będą wiedzieć o co ta wrzawa, bo większość z tych Państwa nie podróżuje na co dzień komunikacją miejską.
-- lukas -> jasiek
> No właśnie - czy w Solarisie (myślę o SU12) jest dostępna > wersja CG: 1 przy pierwszych drzwiach, 2 przy drugich i > 2 przy trzecich? > Jak widać na zdjęciach jest coś za coś.
W SU 12 i SU 18 dla SPAK te z najnowszej partii mają tak: 1 drzwi - 0 przycisków CG (zewnątrz) i 1 (wewnątrz); 2 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 3 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2(wewnątrz); 4 drzwi - 2(na zewnątrz) i 2 (wewnątrz). Dodatkowo za poręczą mocującą automat do biletów (zła lokalizacja) jest przycisk dla osób z wózkami dziecięcymi, umożliwiający powiadomienie kierowcy o chęci wysiadki. SPAD : 1 drzwi - 0 przycisków CG (na zewnątrz) i 0 (wewnątrz); 2 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 3 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz); 4 drzwi - 2 (na zewnątrz) i 2 (wewnątrz). Dodatkowo nie ma w ogóle przycisku dla osób z wózkami dziecięcymi, umożliwiającego powiadomienie kierowcy o chęci wysiadki.
Kierownictwo spółek dba o ciepło dla kierowców, jednak nie chce już zrozumieć, że pasażerom też jest zimno na pętlach, podczas -10 stopni Celsjusza, przy otwartych cały czas podczas postoju, choć jednych drzwiach. Nic nie da załączenie przyzwolenia otwierania drzwi przez pasażerów, bo po otwarciu tych drzwi i tak się same nie zamkną. A nie chcę mi się wierzyć w to, iż każdy kierowca będzie je za każdym razem zamykał. I tak chcemy przekonać kierowców samochodów osobowych do przesiadki do wychładzanych niepotrzebnie nowiutkich Solarisów? Od razu widać, że władze spółek pewnie nie będą wiedzieć o co ta wrzawa, bo większość z tych Państwa nie podróżuje na co dzień komunikacją miejską.
-- lukas -> jasiek