Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W końcu zmiany w komunikacji miejskiej
Po 12 latach "dwójka" wróci na Basen Górniczy, tak jak postulowali czytelnicy "Gazety".
wysłane przez (użytkownik usunięty)
oderman napisał(a):
> Jaką metoda zostało to obliczone?
Już tu była przedstawiana. Kilkakrotnie.
> ale jakiej sieci? Większość linii tramwajowych kręci się wokół > komina. Tutaj należałoby pomyśleć o stworzeniu sieci. Poza tym > wybudowanie paru odcinków torów nie spowoduje, że transport > publiczny stanie się bardziej atrakcyjny dla mieszkańców, zwłaszcza
To co spowoduje? Jak to Marcin pisze - wybudowanie Kosmodromu Wyspa Pucka?
> ludzie będą przesiadać się do samochodów.
i stać w korkach
> Nie rozumiem jednego. zgodnie z waszym podejściem to komunikacja > istnieje sama dla siebie i ludzie mają do wyboru albo jazdę tańszym
Istnieje dla ludzi i ci ludzie (w tym i ja) sami decyduja czym chcą jechać. Czy w wersji oszczędnej czy nie.
> autobusem zwykłym, lub droższym pośpiesznym i zaakceptują > spóźnienia, tłok, zniszczone pojazdy, przesiadki. Otóż ludzie
Ja jazdy tramwajem nieakceptuję i poprostu nie jeżdżę - nikt mnie nie zmusza
> krótszy od PKS o 40 min i droższy o 2 zł by przeciągnąć ludzi z > PKS i kolei. Dzisiaj przewoźnik ten obsługuje trasę busami i > autobusami taniej niż PKS.
A obecnie PKP odrabia straty EOT
> Władze Szczecina zamiast zachęcić ludzi do korzystania z transportu > zbiorowego, robią wszystko by ludzi zniechęcić i co ważne za nic > mają opinie i wnioski zgłaszane przez pasażerów.
Szczerze mówiąc to mam dosyć opinii frustratów, którzy chcą żeby pospieszne były tańsze bo: "bo tak", "bo tak jest gdzieś tam", "bo prezydent Bydgoszczy walczy", "bo by mieszkańcy skorzystali" Teraz też mogą tylko trzeba zapłacić. Wątek toczy się enty raz bo ciężko jest niektórym pojąć że brak tej przesiadki na basenie i możliwość spokojnego bezpośredniego dojazdu do centrum jest powodem podwójej opłaty, a nie co innego.
-- Volvo ponad reszte busów :)
> Jaką metoda zostało to obliczone?
Już tu była przedstawiana. Kilkakrotnie.
> ale jakiej sieci? Większość linii tramwajowych kręci się wokół > komina. Tutaj należałoby pomyśleć o stworzeniu sieci. Poza tym > wybudowanie paru odcinków torów nie spowoduje, że transport > publiczny stanie się bardziej atrakcyjny dla mieszkańców, zwłaszcza
To co spowoduje? Jak to Marcin pisze - wybudowanie Kosmodromu Wyspa Pucka?
> ludzie będą przesiadać się do samochodów.
i stać w korkach
> Nie rozumiem jednego. zgodnie z waszym podejściem to komunikacja > istnieje sama dla siebie i ludzie mają do wyboru albo jazdę tańszym
Istnieje dla ludzi i ci ludzie (w tym i ja) sami decyduja czym chcą jechać. Czy w wersji oszczędnej czy nie.
> autobusem zwykłym, lub droższym pośpiesznym i zaakceptują > spóźnienia, tłok, zniszczone pojazdy, przesiadki. Otóż ludzie
Ja jazdy tramwajem nieakceptuję i poprostu nie jeżdżę - nikt mnie nie zmusza
> krótszy od PKS o 40 min i droższy o 2 zł by przeciągnąć ludzi z > PKS i kolei. Dzisiaj przewoźnik ten obsługuje trasę busami i > autobusami taniej niż PKS.
A obecnie PKP odrabia straty EOT
> Władze Szczecina zamiast zachęcić ludzi do korzystania z transportu > zbiorowego, robią wszystko by ludzi zniechęcić i co ważne za nic > mają opinie i wnioski zgłaszane przez pasażerów.
Szczerze mówiąc to mam dosyć opinii frustratów, którzy chcą żeby pospieszne były tańsze bo: "bo tak", "bo tak jest gdzieś tam", "bo prezydent Bydgoszczy walczy", "bo by mieszkańcy skorzystali" Teraz też mogą tylko trzeba zapłacić. Wątek toczy się enty raz bo ciężko jest niektórym pojąć że brak tej przesiadki na basenie i możliwość spokojnego bezpośredniego dojazdu do centrum jest powodem podwójej opłaty, a nie co innego.
-- Volvo ponad reszte busów :)
Re: SST linią pośpieszną?
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)