Forum

Przetarg na obsługę linii

Dziś na stronach ZDiTM pojawił się przetarg na obsługę wybranych linii w 2018 roku. W przetargu znalazły się następujące linie - 52, 70, 81, 83, 88, 105, 108, 121, 122, 123, 124, 522, 523, 530, 531, 532, 535 oraz 536. W tym samym przetargu pojawiły się również usługi w ramach Transportu na Żądanie (linia 95). Oferty można składać do 27 grudnia. Według SIWZ autobusy linii 81 mają zostać skrócone do placu Kościuszki. Natomiast autobusy TnŻ mają kursować w dni powszednie w godzinach 6-23 i obsługiwać dodatkowych 6 przystanków (Skalista, Krzemienna, Przewiewna, Smocza-Falskiego, Sąsiedzka II oraz Sieradzka).

wysłane przez man 128

81 do Kościuszki?! Co?? Btw. jak wygra PKS to jak obsłuży 52 skoro cały czas jest problem z wiaduktem?

wysłane przez wolvo1565 24

man napisał(a):

> 81 do Kościuszki?! Co?? Btw. jak wygra PKS to jak obsłuży > 52 skoro cały czas jest problem z wiaduktem?

Chyba Sprinterami obsłuży 52 XD nic innego nie widzę nt. moment :D

Miałem podobną reakcję co do linii 81, taka pętla jest jak byk podana w spisie jej trasy. Prawdopodobnie będzie też wzmocniona, bo w szczycie mają być potrzebne aż 7 wozów do jej obsługi (obecnie jest 5).

wysłane przez volvo1571

wolvo1565 napisał(a):

> man napisał(a):

> > 81 do Kościuszki?! Co?? Btw. jak wygra PKS to jak obsłuży > > 52 skoro cały czas jest problem z wiaduktem? >  > Chyba Sprinterami obsłuży 52

To musiały by być ze 3 sprintery w ramach jednej brygady. Nie mogę pojąć, kto w ZDiTM podejmuje takie decyzje, że kolejną linię SPAD-u oddają najpewniej PKS-owi. PKS już teraz jest ledwo w stanie obsłużyć to co ma, ich autobusy są stare, brudne i awaryjne, a przez to spada komfort jazdy takim pojazdem. Poza tym SPAD w przyszłym roku dostanie 20 nowych Solarisów, więc spokojnie będzie w stanie obstawić 52 i jeszcze np. zabrane im kiedyś bardzo dochodowe 81.

wysłane przez Kacpi 27

volvo1571 napisał(a):

> wolvo1565 napisał(a):

> > man napisał(a):

> Poza tym SPAD w przyszłym roku dostanie 20 nowych Solarisów, > więc spokojnie będzie w stanie obstawić 52 i jeszcze np. > zabrane im kiedyś bardzo dochodowe 81.

Generalnie problemem nie był tabor, a braki kadrowe ;)

-- Robię to co lubię :)

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez t105n  49

wolvo1565 napisał(a):

> Chyba Sprinterami obsłuży 52 XD nic innego nie widzę nt. > moment :D

SPAK znalazło używane 10-metrowce, więc PKS też może.

wysłane przez Cezar007 2

wolvo1565 napisał(a):

> Chyba Sprinterami obsłuży 52 XD nic innego nie widzę nt. > moment :D

Co ciekawe, Mercedesy 2510-2515 wchodzą pod wiadukt, przynajmniej Jaśkowy 2514 wszedł bez szwanku ;)

-- Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez PawlukBoss21

man napisał(a):

> 81 do Kościuszki?! Co?? Btw. jak wygra PKS to jak obsłuży > 52 skoro cały czas jest problem z wiaduktem?

Wow :) A kto dalej będzie jeździć tzn na Kołbaskowo i Przecław ?

wysłane przez Tatra108 10

Linia 83. A na poważnie to przeczytaj całość ze zrozumieniem i wydedukuj sam :)

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez yamal30 0

man napisał(a):

> 81 do Kościuszki?! Co?? Btw. jak wygra PKS to jak obsłuży > 52 skoro cały czas jest problem z wiaduktem?

Witam.

Oferty można składać do 27.12.17 a obsługa wygranych linii od 01.01.18?

Ostatnio wybrałem się do Karwowa i nasłuchałem się pasażerów, którzy wręcz modlą się by PKS nie wygrał przetargu na 83. Jak mnie to ucieszyło...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez lukaszenko 16

yamal30 napisał(a):

> Ostatnio wybrałem się do Karwowa i nasłuchałem się > pasażerów, którzy wręcz modlą się by PKS nie wygrał > przetargu na 83. Jak mnie to ucieszyło...

Też by mnie to cieszyło, ale znowu z drugiej strony jak nie PKS to kto? SPAK ma obecnie problem żeby wysłać cokolwiek na swoje brygady, a co dopiero jakby wziąć w obsługę to co było nasze. Chyba że prezes po cichu kupił jakieś używki i nikt nic jeszcze o tym nie wie.

wysłane przez yamal30 0

lukaszenko napisał(a):

> yamal30 napisał(a):

> > Ostatnio wybrałem się do Karwowa i nasłuchałem się > > pasażerów, którzy wręcz modlą się by PKS nie wygrał > > przetargu na 83. Jak mnie to ucieszyło... >  > Też by mnie to cieszyło, ale znowu z drugiej strony jak nie PKS > to kto? SPAK ma obecnie problem żeby wysłać cokolwiek na swoje > brygady, a co dopiero jakby wziąć w obsługę to co było > nasze. Chyba że prezes po cichu kupił jakieś używki i nikt > nic jeszcze o tym nie wie.

Niby na wiosnę ma być kilka sztuk nowych autobusów. Być może przygotowują się do obsługi tych linii. Zresztą tym samym taborem w 2016 roku, obsługiwał te 3 linie SPAK (70, 83, 88).
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
yamal30 napisał(a):

> Niby na wiosnę ma być kilka sztuk nowych autobusów. Być może > przygotowują się do obsługi tych linii. Zresztą tym samym > taborem w 2016 roku, obsługiwał te 3 linie SPAK (70, 83, 88).

Prosimy o pisanie "po polsku", bo 3 różne myśli zawarłeś w jednym zdaniu. Pamiętaj o odstępach po znakach interpunkcyjnych i inne takie. Kolejny Twój post, gdzie trzeba było siedzieć kilka minut aby doprowadzić go do stanu "publikacji".

wysłane przez yamal30 0

Administracja napisał(a):

>  > Prosimy o pisanie "po polsku", bo 3 różne myśli zawarłeś w > jednym zdaniu. Pamiętaj o odstępach po znakach interpunkcyjnych i > inne takie. Kolejny Twój post, gdzie trzeba było siedzieć kilka > minut aby doprowadzić go do stanu "publikacji".

Orłem z polskiego nie byłem.ostatnie zdanie mogliście sobie darować.

wysłane przez volvo

lukaszenko napisał(a):

>Chyba że prezes po cichu kupił jakieś używki i nikt > nic jeszcze o tym nie wie.

Nawet gdyby kupił to nie byłoby komu ich prowadzić :)

wysłane przez darek35

yamal30 napisał(a):

> Oferty można składać do 27.12.17 a obsługa wygranych > linii od 01.01.18? >  > Ostatnio wybrałem się do Karwowa i nasłuchałem się > pasażerów, którzy wręcz modlą się by PKS nie wygrał > przetargu na 83. Jak mnie to ucieszyło...

W tym roku i tak wygra PKS, bo nikt inny nie wystartuje.

Jeżeli zmienią się władze po wyborach samorządowych, jest cień szansy, że od 2019 wejdzie nowy przewoźnik lub przewoźnicy, o ile rozdzielą linie na mniejsze pakiety.

wysłane przez Cezar007 2

darek35 napisał(a):

> Jeżeli zmienią się władze po wyborach samorządowych, jest > cień szansy, że od 2019 wejdzie nowy przewoźnik lub > przewoźnicy, o ile rozdzielą linie na mniejsze pakiety.

Wystarczyło telebusa rozdzielić, a chętni by się znaleźli, choćby po to by utrzeć noska obecnemu przewoźnikowi ;)

-- Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez wolvo1565 24

Jedyne pytanie do tego przetargu złożyła firma Arriva. Arriva zarzuciła ZDiTM m.in. zbyt krótki termin od otwarcia ofert do rozpoczęcia świadczenia usług. Przede wszystkim zarzuca, że przetarg faworyzuje jedną firmę. Informuję, że w ciągu miesiąca taka firma jak Arriva nie załatwi wszystkiego (wozów, placu postojowego, odpowiedniej liczby kierowców), aby móc wystartować w takim przetargu. Arriva tutaj zaproponowała okres rozpoczęcia usług 3 miesiące po podpisaniu umowy oraz pół roku na dostosowanie zaplecza technicznego.

ZDiTM oczywiście nie zgodził na takie zmiany. Jako argumentację podał, że w marcu tego roku udostępnił wstępne ogłoszenie o takim przetargu i mogły się na to spółki przygotować (np. poprzez uzyskanie więcej informacji).

Patrząc na odpowiedź ZDiTM to według mnie dość słabe wytłumaczenie. Jakoś w ogóle nie kojarzę, żeby o takim ogłoszeniu było gdziekolwiek wspomniane. No ale oczywiście oni wiedza lepiej.

Źrodło: http://www.zditm.szczecin.pl/zalaczniki/zamowienia/1512570341.pdf

wysłane przez man 128

wolvo1565 napisał(a):

> Jedyne pytanie do tego przetargu złożyła firma Arriva. > Arriva zarzuciła ZDiTM m.in. zbyt krótki termin od otwarcia > ofert do rozpoczęcia świadczenia usług. Przede wszystkim > zarzuca, że przetarg faworyzuje jedną firmę. Informuję, > że w ciągu miesiąca taka firma jak Arriva nie załatwi > wszystkiego (wozów, placu postojowego, odpowiedniej liczby > kierowców), aby móc wystartować w takim przetargu. Arriva > tutaj zaproponowała okres rozpoczęcia usług 3 miesiące po > podpisaniu umowy oraz pół roku na dostosowanie zaplecza > technicznego.

Czyli były chociaż cienie szansy na obsługę tych linii przez porządne zaplecze i autobusy.

wysłane przez MQ ?

wolvo1565 napisał(a):

> Patrząc na odpowiedź ZDiTM to według mnie dość słabe > wytłumaczenie. Jakoś w ogóle nie kojarzę, żeby o takim > ogłoszeniu było gdziekolwiek wspomniane. No ale oczywiście > oni wiedza lepiej.

http://www.zditm.szczecin.pl/zalaczniki/ogloszenia/1483359481.pdf http://www.ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:99542-2017:TEXT:PL:HTML

wysłane przez dami3030 0

Jasiek napisał(a):

> To Zditm jest czysty pod tym względem. Może i tak, ale żadna spółka nie zorganizowała by wozów , bazy i ludzi , bez gwarancji że wygra przetarg. Tylko tutejsze spółki mają szanse. Powinni wcześniej ogłosić zwycięzce przetargu.

-- MAN NG363 #1260

wysłane przez t105n  49

dami3030 napisał(a):

> Może i tak, ale żadna spółka nie zorganizowała by wozów , > bazy i ludzi , bez gwarancji że wygra przetarg. > Tylko tutejsze spółki mają szanse. > Powinni wcześniej ogłosić zwycięzce przetargu.

Gwarancji wygrania przetargu nikt nie da. To raczej chodzi o podjęcie ryzyka, którego żaden normalny przewoźnik nie podejmie. A tak krótki czas na zorganizowanie bazy ewidentnie wyklucza innych przewoźników niż już działających w sieci ZDiTM.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez Jasiek 36

t105n napisał(a):

> Gwarancji wygrania przetargu nikt nie da. To raczej chodzi o > podjęcie ryzyka, którego żaden normalny przewoźnik nie podejmie. > A tak krótki czas na zorganizowanie bazy ewidentnie wyklucza innych > przewoźników niż już działających w sieci ZDiTM.

Wiadomo, ale tym ogłoszeniem z marca Zditm i UM w swoim mniemaniu spełniają pozory, że przecież inni przewoźnicy mogli wiedzieć dużo wcześniej, że szykuje się przetarg.

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> Wiadomo, ale tym ogłoszeniem z marca Zditm i UM w swoim mniemaniu > spełniają pozory, że przecież inni przewoźnicy mogli wiedzieć > dużo wcześniej, że szykuje się przetarg.

Tylko takie ogłoszenie nic nie daje. To jest tylko sygnał "coś się będzie działo", ale przecież nikt nie będzie czekał przed rogatkami miasta z 50 autobusami, bo może wygramy i za 4 dni trzeba będzie zacząć już jeździć.

BTW, nawet jakby wszedł ktoś nowy. Ile można przygotować wozów w 4 dni? Oklejenie jakoś tam ujdzie, ale montaż systemu GMV?

Sprawa ewidentnie do KIO.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez man1995 55

Mareczek napisał(a):

> BTW, nawet jakby wszedł ktoś nowy. Ile można przygotować wozów w 4 > dni? Oklejenie jakoś tam ujdzie, ale montaż systemu GMV? >  > Sprawa ewidentnie do KIO.

A to GMV w ogóle potrzebne? Wczoraj jechałem dabskim 2999. GMV nadal brak. Mam kartę i nie mogę z niej korzystać. Życie. Jadę za darmo.

wysłane przez Tatra108 10

Miałem podobnie kilka dni temu w 2476. Wsiadam do pojazdu, przykładam kartę, ale nie pika. Podnoszę głowę znad telefonu, tu gdzie w innych wozach jest kasownik była goła rura.

Ale dodam na pocieszenie, że "system nadal jest w fazie testowania" :)

-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez Neo 42

Wiadomo coś na temat wyników przetargu?

wysłane przez man 128

Neo napisał(a):

ciach

Były dwie oferty: PKS Szczecin i Arriva. Łap linka http://www.zditm.szczecin.pl/zalaczniki/zamowienia/1514892847.pdf

wysłane przez Neo 42

man napisał(a):

> Neo napisał(a):

> ciach >  > Były dwie oferty: PKS Szczecin i Arriva. Łap linka > http://www.zditm.szczecin.pl/zalaczniki/zamowienia/1514892847.pdf Dzięki. Ciekawe czy Many bez problemu przyjeżdżają. Podobno 85 też przeszło do PKSu.

-- Kiedy byłem małym chłopcem...

wysłane przez t105n  49

Neo napisał(a):

> Podobno 85 też przeszło do PKSu.

Linia 85 jest na liście kasacyjnej, wg planów wchłonie ją Telebus. Poczekaj do wdrożenia nowej siatki połączeń na Prawobrzeżu. Niby pętla przy Turkusowej gotowa, więc możemy się spodziewać lada dzień.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez Kacpi 27

t105n napisał(a):

> Neo napisał(a):

> > Podobno 85 też przeszło do PKSu. >  > Linia 85 jest na liście kasacyjnej, wg planów wchłonie ją > Telebus. > Poczekaj do wdrożenia nowej siatki połączeń na Prawobrzeżu. > Niby pętla przy Turkusowej gotowa, więc możemy się spodziewać > lada dzień.

Ponoć pod koniec stycznia mają ją wdrożyć :)

-- Robię to co lubię :)

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez MlodyS53 78

Neo napisał(a):

> man napisał(a):

> Dzięki. Ciekawe czy Many bez problemu przyjeżdżają. > Podobno 85 też przeszło do PKSu.

Linia 52 obsługiwana jest dwoma MAN-ami NL (o dziwo się da! i nie trzeba trzymać specjalnie Volva do obsługi tej linii) 10371 - debiut w dniu 01.01.2018 ZS 834HS

Linia 85 obecnie obsługiwana jest przez 10123.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Kacpi 27

MlodyS53 napisał(a):

> Neo napisał(a):

> > man napisał(a):

> Linia 52 obsługiwana jest dwoma MAN-ami NL (o dziwo się da! i nie > trzeba trzymać specjalnie Volva do obsługi tej linii) > 10371 - debiut w dniu 01.01.2018 ZS 834HS >  > Linia 85 obecnie obsługiwana jest przez 10123.

A wiadomo kiedy uzyska GMV? Jak i reszta wozów? Bo czasem jest problemem jego brak ;)

-- Pozdrawiam i szanuję PKS Szczecin

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez arko5 30

MlodyS53 napisał(a):

  > Linia 52 obsługiwana jest dwoma MAN-ami NL (o dziwo się da! i nie > trzeba trzymać specjalnie Volva do obsługi tej linii)

Na linii 52 to kursowały Urbino 12. W czasie zwiększonego zapotrzebowania, wypuszczano przegubowe Volvo. ;)

wysłane przez man1995 55

arko5 napisał(a):

> Na linii 52 to kursowały Urbino 12. W czasie zwiększonego > zapotrzebowania, wypuszczano przegubowe Volvo. ;)

W ostatnim przetargu nie było mowy o pojazdach klasy MEGA do obsługi linii 52.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez arko5 30

man1995 napisał(a):

> arko5 napisał(a):

> > Na linii 52 to kursowały Urbino 12. W czasie zwiększonego > > zapotrzebowania, wypuszczano przegubowe Volvo. ;) >  > W ostatnim przetargu nie było mowy o pojazdach klasy MEGA do obsługi > linii 52.

Napiszę tak. W ostatnim przetargu nie było mowy o linii 85.

wysłane przez Cezar007 2

arko5 napisał(a):

> Napiszę tak. W ostatnim przetargu nie było mowy o linii 85.

Dokładnie, na jakiej podstawie ta linia przeszła do PKSu?

Z tego co wiem mieszkańcy nie chcą się zgodzić na wchłonięcie 85 do telebusa i chcą stałego rozkładu z autobusem obecnej pojemności na tej trasie.

-- Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez lukaszenko 16

Cezar007 napisał(a):

> Z tego co wiem mieszkańcy nie chcą się zgodzić na wchłonięcie 85 > do telebusa i chcą stałego rozkładu z autobusem obecnej pojemności > na tej trasie.

Ja też jestem za tym żeby zamiast telebusa kursowała linia lub dwie ze stałym rozkładem jazdy które obsłużyłyby całe osiedle, a nie dzwonić i czekać nie wiadomo ile aż łaskawy pks przyjedzie.

wysłane przez Luke_Police  163

lukaszenko napisał(a):

> Ja też jestem za tym żeby zamiast telebusa kursowała linia lub dwie > ze stałym rozkładem jazdy które obsłużyłyby całe osiedle, a nie > dzwonić i czekać nie wiadomo ile aż łaskawy pks przyjedzie.

Albo zrobić tak jak u Niemców w komunikacji podmiejskiej. Zrobić normalny rozkład jazdy, a w nim zostawić kilka stałych kursów (wykonywanych zawsze niezależnie od frekwaencji np. raz na godzinę) oraz kursy na telefon (np. co 10 minut) uzupełniające ofertę w godzinach, kiedy nie ma stałych kursów - byłyby one wykonywane tylko wtedy, jeśli ktoś zadzwoni i zamówi busa na wskazaną w rozkładzie godzinę.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez Cezar007 2

Luke_Police napisał(a):

> (...) Zrobić > normalny rozkład jazdy, a w nim zostawić kilka stałych kursów > (wykonywanych zawsze niezależnie od frekwaencji np. raz na godzinę) > oraz kursy na telefon (np. co 10 minut) uzupełniające ofertę w > godzinach, kiedy nie ma stałych kursów (...)

Uważam to za bardzo dobre rozwiązanie. Like it!

-- Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MlodyS53 78

lukaszenko napisał(a):

> Cezar007 napisał(a):

> Ja też jestem za tym żeby zamiast telebusa kursowała linia lub dwie > ze stałym rozkładem jazdy które obsłużyłyby całe osiedle, a nie > dzwonić i czekać nie wiadomo ile aż łaskawy pks przyjedzie.

Łaskawy PKS tam jeździ brawie bez przerwy. Ludzie traktują te busy jak taksówkę. No bo przecież jest na telefon. Jakie było oburzenie jak jaśnie pani musiała iść na pieszo z przystanku bo kierowca cham i prostak (tak ja) nie zatrzymał się pod domem. Również jestem zdania że tele tele to porażka. Rozkład normalny powinien być i tyle. Linia stała regularna z tym że obsługiwana MB Sprinter.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez lukaszenko 16

MlodyS53 napisał(a):

> Również jestem > zdania że tele tele to porażka. Rozkład normalny powinien być i > tyle. Linia stała regularna z tym że obsługiwana MB Sprinter.

Ot co. Niech jeżdżą busiki, ale z normalnym rozkładem, jak trzeba to zagęszczonym w szczytach i już. A potem jest własnie tak jak mówisz, ludzie myślą że to większa taksówka.

wysłane przez Jasiek 36

MlodyS53 napisał(a):

> Łaskawy PKS tam jeździ brawie bez przerwy. Ludzie traktują te busy > jak taksówkę. No bo przecież jest na telefon. Jakie było oburzenie > jak jaśnie pani musiała iść na pieszo z przystanku bo kierowca cham > i prostak (tak ja) nie zatrzymał się pod domem. Również jestem > zdania że tele tele to porażka. Rozkład normalny powinien być i > tyle. Linia stała regularna z tym że obsługiwana MB Sprinter.

Ale Wojtek chyba nie przejąłeś się jedną leniwą Panią? Jesteś spoko kierowca i niech Cię to nie podłamuje. :P Ja jednak uważam że telebus na takie rejony jest wyśmienity. Tylko oczywiście trzeba nauczyć niektórych tumanów, że to nie taksówka. Kursowanie tam choćby busa z regularnym rozkładem jest nieuzasadnione ekonomicznie i realistycznie, patrząc na potoki. Jedyny wyjątek to szczyt dni powszednich 6-8 i 14-17 i faktycznie na Smoczą wtedy mógłby być jeden bus według stałego rozkładu. A pozostałe dalej na telefon. I nie wymądrzam się tylko patrzę na fakty, a które miałem okazję obserwować jako były kierowca linii nr 85. Dodatkowo uważam że kierowcy tele busa powinni sprawdzać na wejściu bilety, wtedy byłoby o połowę mniej wybrednych pasażerów.

wysłane przez t105n  49

Jasiek napisał(a):

> Kursowanie tam > choćby busa z regularnym rozkładem jest nieuzasadnione ekonomicznie i > realistycznie, patrząc na potoki.

A dlaczego nie? Telebus wiezie pewnie 1-2 osoby (popraw mnie, Wojtek, jeśli piszę bzdury), a na regularnym rozkładzie mógłby zebrać już kilka. No i oczywiście malutki tabor na max 20 osób. Osobiście wolałbym stały rozkład, bo wtedy dopasuję rozkład swojej podróży do busika.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez Kacpi 27

t105n napisał(a):

> Jasiek napisał(a):

> > Kursowanie tam > > choćby busa z regularnym rozkładem jest nieuzasadnione > ekonomicznie i > > realistycznie, patrząc na potoki. >  > A dlaczego nie? Telebus wiezie pewnie 1-2 osoby (popraw mnie, Wojtek, > jeśli piszę bzdury), a na regularnym rozkładzie mógłby zebrać > już kilka. No i oczywiście malutki tabor na max 20 osób. > Osobiście wolałbym stały rozkład, bo wtedy dopasuję rozkład > swojej podróży do busika.

Szczerze, jak słyszałem to ponoć wiele osób nie wie jak korzystać z takiego telebusa ;)

-- Pozdrawiam i szanuję PKS Szczecin

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez Jasiek 36

Kacpi napisał(a):

> Szczerze, jak słyszałem to ponoć wiele osób nie wie jak korzystać > z takiego telebusa ;)

Ale kogo to wina? Zresztą zawsze Zditm może dostarczyć do Rady Osiedla Podjuchy ulotki informujące.

wysłane przez Jasiek 36

t105n napisał(a):

> A dlaczego nie? Telebus wiezie pewnie 1-2 osoby (popraw mnie, Wojtek, > jeśli piszę bzdury), a na regularnym rozkładzie mógłby zebrać > już kilka. No i oczywiście malutki tabor na max 20 osób. > Osobiście wolałbym stały rozkład, bo wtedy dopasuję rozkład > swojej podróży do busika.

Dlatego, że telebus wiezie gdy zadzwonią te 2 osoby, a tak by musiał jechać, a często bywało po 18, że nie jechał nikt.

wysłane przez wolvo1565 24

t105n napisał(a):

> A dlaczego nie? Telebus wiezie pewnie 1-2 osoby (popraw mnie, Wojtek, > jeśli piszę bzdury), a na regularnym rozkładzie mógłby zebrać > już kilka. No i oczywiście malutki tabor na max 20 osób. > Osobiście wolałbym stały rozkład, bo wtedy dopasuję rozkład > swojej podróży do busika.

Tu zaskoczę. We wtorek widziałem 95 po 15:00 wyjeżdżający ze Skalistej w Smoczą (na Skalistej chyba już się nawet zatrzymuje, jest tam słupek, który był już w święta), który był bardzo mocno zapełniony. To był prawdopodobnie jakiś kurs szkolny bo pełno dzieciaków (jeśli to obsługa przystanku "Skalista", to tam w jej okolicach jest jakaś szkoła podstawowa), a w Sprinterze ze 20 dzieciaków było.

Dla tych rejonów to regularna linia o określonych porach na busiki lub tabor 8-9 metrowy byłaby spoko, bo już 12 metrowy tabor to marnotrawstwo patrząc na 85. Do tego Telebus w formie uzupełnienia i powinno być tam dobrze.

wysłane przez Cezar007 2

MlodyS53 napisał(a):

> (...) Jakie było oburzenie > jak jaśnie pani musiała iść na pieszo z przystanku bo kierowca cham > i prostak (tak ja) nie zatrzymał się pod domem. (...)

Założę się o Pepsi pojemności 2,25 l (na piwo nie mam czasu), że Twoi koledzy zatrzymują się między przystankami i wypuszczają ludzi, stąd pani oburzona, że tak Ty nie zrobiłeś.

-- Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez maciekos95 3

man napisał(a):

[ciach]

Ktoś mógłby wyjaśnić dlaczego dane oferty Arrivy są wykreskowane?

wysłane przez Neo 42

maciekos95 napisał(a):

> man napisał(a):

> [ciach] >  > Ktoś mógłby wyjaśnić dlaczego dane oferty Arrivy są > wykreskowane? Ponieważ czas był za krotki na realizację i tym Arriva wyraziła chęć udziału w kolejnym przetargu.

-- Kiedy byłem małym chłopcem...

wysłane przez Mariusz_W

Neo napisał(a):

> Ponieważ czas był za krotki na realizację i tym Arriva wyraziła > chęć udziału w kolejnym przetargu.

Bardziej chyba chodzi o możliwości składania odwołań jako odrzucony uczestnik postępowania.

wysłane przez MlodyS53 78

maciekos95 napisał(a):

> man napisał(a):

> [ciach] >  > Ktoś mógłby wyjaśnić dlaczego dane oferty Arrivy są > wykreskowane?

Oferta nie pełna przez co odrzucona.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez arko5 30

Tak się zastanawiam co za tęgie głowy pracują tam w tym zditm? Po popołudniowym szczycie linia 81 przechodzi na takt 20 minutowy. Linia 61 też w takim kursuje. Zgadnijcie w jakim takcie na przystanki na odcinku Plac Kościuszki - Osiedle Reda podjeżdżają autobusy? Kierunek nie ma znaczenia.

wysłane przez Jasiek 36

arko5 napisał(a):

> Tak się zastanawiam co za tęgie głowy pracują tam w tym > zditm? Po popołudniowym szczycie linia 81 przechodzi na takt > 20 minutowy. Linia 61 też w takim kursuje. Zgadnijcie w > jakim takcie na przystanki na odcinku Plac Kościuszki - > Osiedle Reda podjeżdżają autobusy? Kierunek nie ma > znaczenia.

Rozkład jazdy linii nr 61 będzie zmieniany w związku z Turkusową, zatem może będzie lepiej.

wysłane przez Cezar007 2

Jasiek napisał(a):

> Rozkład jazdy linii nr 61 będzie zmieniany w związku z > Turkusową, zatem może będzie lepiej.

Duże te zmiany? Czy kosmetyka pod 66?

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez Jasiek 36

Cezar007 napisał(a):

> Duże te zmiany? Czy kosmetyka pod 66?

No aby skoordynować z 64 i 66.

wysłane przez arko5 30

Jasiek napisał(a):

> Cezar007 napisał(a):

> > Duże te zmiany? Czy kosmetyka pod 66? >  > No aby skoordynować z 64 i 66. Tak nieśmiało zapytam. Kiedy te zmiany, bo na 64 to od jutra??