Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Autobusy wiozą śmierć
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Autobusy wiozą śmierć
- Jeździmy trumnami, nie autobusami
- "Trumny" wracają na ulice
wysłane przez konjo 4
Iwo napisał(a):
> Zgadza się. Tyle, że u nas wolę mimo wszystko hałasujący tramwaj > niż kopcące niewyregulowane Volvo...
Dla przypomnienia Volvo spełniają normy E1 (15xx) i E2 (28xx). To już raczej sprowadzane MAN-y są poza nielicznymi przedstawicielami E2 niżej na tym polu, bo większość jest na poziomie E0/E1.
> Zgoda, tyle, że u nas w zasadzie dopóki nie wymieni się taboru, nie > wyremontuje torowisk to ta ekologia to tylko puste słowo, ale zawsze > lepiej przewieźć ludzi tramwajem czy autobusem, niż stadem > kopcących samochodów. Temat rzeka.
Tylko za sprawą takiego podejścia do ludzi jak prezentuje nasza KM (oczywiście wszystko w trosce o pasażera) to większość woli przewieźć się sama... już nawet nie chodzi o ekologię... jeżeli rodzina ma zbieżne cele podróży: blisko położone pracę małżeństwa + szkoła dzieci to robi się zwyczajnie taniej niż w "super" transporcie miejskim. Najpierw niemożliwie zapuszczono i zrujnowano KM, a teraz głodnymi kawałkami, pustosłowiem i frazesami mówi się o optymalizacjach, dostosowaniu do potrzeb pasażera, ekologii, oszczędnościach, europejskości i tym podobnych rzeczach. Prawda jest taka, że transport miejski przestaje być atrakcyjny dla ludzi: jest za drogi w stosunku do oferowanego standardu i stanął w miejscu. Dużo mniejsze miasta potrafią prowadzić o wiele racjonalniejszą politykę taborową i cenową... ale przecież my jesteśmy w Szczecinie, tu zawsze wszystko musi wyjść na opak. Jedyne w tym wszystkim szczęście, że Police nie dały się siłą ściągnąć do tej biedy i tego marazmu w jakim żyje wielka stolica Pomorza Zachodniego. I za to ich cenię.
-- How many times have you hit and missed?
> Zgadza się. Tyle, że u nas wolę mimo wszystko hałasujący tramwaj > niż kopcące niewyregulowane Volvo...
Dla przypomnienia Volvo spełniają normy E1 (15xx) i E2 (28xx). To już raczej sprowadzane MAN-y są poza nielicznymi przedstawicielami E2 niżej na tym polu, bo większość jest na poziomie E0/E1.
> Zgoda, tyle, że u nas w zasadzie dopóki nie wymieni się taboru, nie > wyremontuje torowisk to ta ekologia to tylko puste słowo, ale zawsze > lepiej przewieźć ludzi tramwajem czy autobusem, niż stadem > kopcących samochodów. Temat rzeka.
Tylko za sprawą takiego podejścia do ludzi jak prezentuje nasza KM (oczywiście wszystko w trosce o pasażera) to większość woli przewieźć się sama... już nawet nie chodzi o ekologię... jeżeli rodzina ma zbieżne cele podróży: blisko położone pracę małżeństwa + szkoła dzieci to robi się zwyczajnie taniej niż w "super" transporcie miejskim. Najpierw niemożliwie zapuszczono i zrujnowano KM, a teraz głodnymi kawałkami, pustosłowiem i frazesami mówi się o optymalizacjach, dostosowaniu do potrzeb pasażera, ekologii, oszczędnościach, europejskości i tym podobnych rzeczach. Prawda jest taka, że transport miejski przestaje być atrakcyjny dla ludzi: jest za drogi w stosunku do oferowanego standardu i stanął w miejscu. Dużo mniejsze miasta potrafią prowadzić o wiele racjonalniejszą politykę taborową i cenową... ale przecież my jesteśmy w Szczecinie, tu zawsze wszystko musi wyjść na opak. Jedyne w tym wszystkim szczęście, że Police nie dały się siłą ściągnąć do tej biedy i tego marazmu w jakim żyje wielka stolica Pomorza Zachodniego. I za to ich cenię.
-- How many times have you hit and missed?
So never mind the darkness.